آمریکایی ها با روحیه به مصاف با انگلیس می روند

به گزارش دانلود باران، دیگر رقیبان تیم ملی کشورمان در گروه B رقابت های جام جهانی، شب گذشته به مصاف هم رفتند و نهایتا بازی با نتیجه 1-1 به سرانجام رسید. ولز و آمریکا با این نتیجه 1 امتیازی شدند و تا اینجای کار، هر دو تیم برای صعود از گروه، به یک مقدار امید دارند.

آمریکایی ها با روحیه به مصاف با انگلیس می روند

پس از بازی، بازیکنان آمریکا از نتیجه تساوی و کسب این 1 امتیاز رضایت کافی دارند و شاگردان گرگ بر هالتر خودشان را مهیای مهمترین ملاقات خود یعنی مصاف با انگلستان می نمایند.

تیموتی وه آ مهاجم 22 ساله ایالات متحده آمریکا که اولین گل خودش را در این رقابت ها به ثمر رساند، در مصاحبه پس از بازی گفت:

کریستین پولیسیچ یک پاس زیبا به من داد و این به من بستگی داشت که آن را تمام کنم. در نیمه اول ما انرژی و شادابی زیادی داشتیم، اما در بازی بعدی مقابل انگلیس باید در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی بسیار سختی بود، ولی ما از پس مسائل موجود بر آمدیم. مهمترین چیز این است که ما شکست نخوردیم. ما نظم و انسجام خودمان را حفظ کردیم. اکنون باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم، قدم بعدی را برداریم و فقط به کار خود ادامه دهیم.

تایلر آدامز کاپیتان تیم ملی آمریکا پس از بازی گفت:

ما باید سرمان را بالا نگه داریم. یک امتیاز از این بازی به دست آوردیم و الان باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

بعلاوه مت ترنر، دروازه بان ایالات متحده که در دقیقه 64 یک سوپر سیو انجام داد اضافه نمود: حالا تمام تمرکز ما برای آماده سازی در ملاقات مقابل انگلستان است و می خواهیم در آن بازی عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم.

تیم ملی آمریکا در دومین ملاقات خود، روز آدینه به مصاف انگلستان خواهد رفت.

منبع: فرارو

به "آمریکایی ها با روحیه به مصاف با انگلیس می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها با روحیه به مصاف با انگلیس می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید