استقلال 1 ، نساجی 0؛ فرار آبی ها از بحران با تک گل فرشید اسماعیلی

به گزارش دانلود باران، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال با تک گل فرشید اسماعیلی توانست از سد نساجی عبور کند.

استقلال 1 ، نساجی 0؛ فرار آبی ها از بحران با تک گل فرشید اسماعیلی

به گزارش دانلود باران، دو تیم استقلال و نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر با هم بازی کردند و این ملاقات با پیروزی 1-0 آبی ها به انتها رسد تا همچنان صدرنشین لیگ بیستم بمانند. در حالی که تیم سپاهان با پیروزی در دربی اصفهان به صدر صعود نموده بود، استقلالی ها برای برگشت به صندلی شان احتیاج به کسب پیروزی مقابل نساجی را داشتند. شاگردان فکری برای باز پس گیری صدر کار آسانی نداشتند و تا دقایق انتهای برای این کار جنگیدند و در نهایت با گل دقیقه 86 باقری، از سد میهمان گذشته و با 26 امتیاز دوباره به صدر برگشتند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (از دقیقه 75 احمد موسوی)، بابک مرادی، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان(از دقیقه 46 محمد نادری)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی استقلال: محمود فکری

ترکیب نساجی: حسین خطیر - حامد شیری - بهزاد داودی - سعید بیگی - مصطفی جوادیان - حسن نجفی - میلاد کمندانی (از دقیقه 58 مهرداد بایرامی) - علی داوران - محمدحسین باباگلی (از دقیقه 58 ایوب کلانتری) - فرزاد زامهران - کریم اسلامی (از دقیقه 66 گل محمدی)

سرمربی نساجی: مجید جلالی

توضیح گل:

استقلال 1-0 نساجی (فرشید اسماعیلی - 86): فرشید اسماعیلی که بعد از تعویض غفوری، بازوبند کاپیتانی را به بازو برسته بود پس از دریافت پاس در عرض بابک مرادی، از پشت محوطه جریمه و بدون دور خیز، یک شوت غیرقابل مهار را روانه دروازه نساجی کرد که این توپ با شیرجه ناپیروز خطیر به گل اول استقلال تبدیل شد.

توضیح بازی:

استقلال برای بازپس گیری صدر جدول احتیاج به پیروزی در این ملاقات داشت و در نیمه اول با در پیش گرفتن یک بازی تهاجمی سعی در باز کردن دروازه حریف داشت. با وجود اینکه استقلالی ها مالکیت بازی را در طول نیمه اول در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت گل خطرناکی روی دروازه نساجی ایجاد نمایند و اگر شاگردان جلالی کمی خوش شانس بودند حتی می توانستند استقلال را در این نیمه نقره داغ نموده و در دقایق انتهای دروازه میزبان را باز نمایند. این اتفاق اما رخ نداد و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

استقلال که دوست نداشت به این راحتی ها صدر جدول را از دست دهد، در نیمه دوم یکپارچه حمله شد. مقاومت نساجی اما استقلال را به شدت با مشکل روبرو کرد. تعویض های پرتعداد جلالی و فرستادن بازیکنان تازه نفس به بازی، کار را برای شاگردان فکری سخت تر نموده بود و آبی ها در حالی که حملات شان نتیجه ای در پی نداشت، برای رسیدن به گل روی به ضربات از راه دور آوردند که در نهایت یکی از همین ضربات که به وسیله فرشید اسماعیلی در دقیقه 86 زده شد، گل سه امتیازی را برای استقلال به ارمغان آورد. البته استقلال می توانست گل دوم را هم بلافاصله به ثمر برساند که قایدی از روی ضربه پنالتی پیروز به این کار نشد

دقایق حساس:

دقیقه 6: ارسال کرنر مهدی قایدی را سیاوش یزدانی با ضربه سر روانه دروازه نساجی کرد که این ضربه با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 13: پس از اینکه ارسال کرنر قایدی بلوکه شده و از محوطه جریمه خارج شد، وریا غفوری با یک شوت روی پا دروازه حریف را هدف گرفت که این شوت راهی به چارچوب نیافت و به بیرون رفت.

دقیقه 17: یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه نساجی می رفت دروازه این تیم را تهدید کند اما خطیر با یک شیرجه بلند توپ را مشت کرد.

دقیقه 31: شوت از راه دور مهدی مهدی پور را دروازه بان نساجی با جایگیری مناسب به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 33: دانشگر با یک پاس در عمق از میان دو مدافع حریف، فرشید اسماعیلی را در داخل محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن در لحظه شوت زدن، تعادل خود را از دست داد.

دقیقه 42: ضربه تند و تیز حسن نجفی که از سمت راست محوطه جریمه و روی یک ضربه آزاد روانه دروازه استقلال شد را مظاهری با با عکس العملی به موقع مهار کرد.

دقیقه 45: شوت کات دار مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه را خطیر در دو مرحله دراختیار گرفت.

دقیقه 2+45: پاس در عمق زیبای کمندانی، حسین زامهران را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه نرم این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: ارسال بلند بابک مرادی به داخل محوطه جریمه، مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، مهاجم استقلال بعد از اینکه ضربه اول بلوکه شد، با یک شوت محکم بلافاصله و دوباره دروازه را هدف گرفت که خطیر توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه 65: مهدی قایدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و چند متر در عرض حرکت نموده و با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف قرار داد که این شوت با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

دقیقه 88: مهدی قایدی با یک دریبل قصد عبور از جوادیان را داشت که این بازیکن با خطا، مهاجم استقلال را سرنگون کرد و داور بازی به نفع استقلال یک ضربه پنالتی را خاطرنشان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقلال 1 ، نساجی 0؛ فرار آبی ها از بحران با تک گل فرشید اسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 1 ، نساجی 0؛ فرار آبی ها از بحران با تک گل فرشید اسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید