با استعفای رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران مخالفت شد

به گزارش دانلود باران، رئیس کل سازمان نظام پزشکی با استعفای دکتر علویان - رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ مخالفت کرد.

با استعفای رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران مخالفت شد

به گزارش ایسنا، دکتر محمد رییس زاده در واکنش به استعفای دکتر سیدموید علویان - رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در پی حوادث گردهمایی روز چهارشنبه گذشته جمعی از پزشکان مقابل سازمان نظام پزشکی، خطاب به وی آورده است: ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای شما که با دلسوزی و مجدانه پیگیر حل مسائل اعضای جامعه پزشکی بودید، استعفای شما را در شرایط فعلی که انسجام و همدلی، احتیاج مبرم ارکان مختلف سازمان نظام پزشکی کشور می باشد به صلاح نمی دانم و امیدوارم در این شرایط حساس در کنار همکاران به فعالیت خود ادامه دهید.

لازم به ذکر است، دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره گیری نموده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: به علت اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می روم.

بعلاوه دکتر محمد رازی - قائم مقام رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز با انتشار نامه ای گلایه آمیز در فضای مجازی، از برخورد های نامناسب با بعضی از اعضای جامعه پزشکی، استعفای خود را اعلام نموده بود.

منبع: فرارو

به "با استعفای رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران مخالفت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استعفای رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران مخالفت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید