خبرنگاران 100 بسته سبد کالا بین نیازمندان اشنویه توزیع شد

به گزارش دانلود باران، مهاباد- خبرنگاران- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت: به همت مرکز نیکوکاری خیران نالوس این شهرستان و در اقدامی خداپسندانه، 100 بسته سبد کالا بین نیازمندان در این شهر توزیع شد.

خبرنگاران 100 بسته سبد کالا بین نیازمندان اشنویه توزیع شد

سامان چیانه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار دانلود باران گفت: این بسته های معیشتی به منظور حمایت از مستمندان و نیازمندانی که به دنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تامین مایحتاج غذایی خود و خانواده هایشان نیستند تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی پنج میلیون ریال است گفت: هر سبد مواد غذایی شامل برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی، مرغ، آبلیمو و رب گوجه فرنگی است.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده نیز توزیع سبدهای کالا تداوم خواهد یافت گفت: مردم و خیران نیکوکار در این راه حمایت و یاری های خود را دریغ نکرده و یاری حال نیازمندان در این دوران سخت باشند.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز بیش از 400 بسته معیشتی و سبدهای غذایی از سوی خیران و سپاه در بین مردم نیازمند و بی بضاعت این شهرستان توزیع شده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

شهرستان اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و هم مرز با 2 کشور عراق و ترکیه است؛ هم اکنون 2 هزار 796 خانوار با جمعیت بیش از 6 هزار و 461 نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این شهرستان مرزی دارای 74 روستا و 2 بخش مرکزی و نالوس است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 100 بسته سبد کالا بین نیازمندان اشنویه توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 بسته سبد کالا بین نیازمندان اشنویه توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید