دردسر جدید برای پرسپولیس

به گزارش دانلود باران، خبرنگاران : وکیل مربیان کروات سابق پرسپولیس می گوید این باشگاه باید مالیات قرارداد موکلانش را بپردازد.

دردسر جدید برای پرسپولیس

به گزارش دانلود باران به نقل از ایسنا، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس دیروز (شنبه) در جریان نشست خبری خود از ادعای جدید دستیاران برانکو ایوانکوویچ خبر داد و بیان نمود که پرونده آنها کامل بسته نشده است و این مربیان خواهان سود دیرکرد طلب خود هستند.

در همین رابطه دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش در گفت وگو با ضمن رد ادعای شکوری اظهار کرد: باشگاه تمام مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده است، اما آنها باید طبق قرارداد، مالیات قرارداد را هم به اداره مالیات ایران پرداخت کنند و برگه تسویه حساب مالیاتی را به برانکو و دستیارانش تحویل دهند.

وی افزود: ما در ادعای خود به این موضوع اشاره کردیم اما اصراری نکردیم. باشگاه مجبور است گواهی مبنی بر پرداخت مالیات مربوط به قراردادهای سال 2015، 2016، 2017 و 2018 و تا پایان زمانی که برانکو با پرسپولیس همکاری می کرد را ارائه کند. از آنجایی که اداره مالیات کرواسی برگه تسویه مالیاتی را از برانکو درخواست کرده، این موضوع هرچه زودتر باید از سوی پرسپولیس حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای این موضوع در فیفا شکایتی طرح شده است، گفت: هنوز نه زیرا باشگاه به ما قول داده است که این موضوع را هرچه زودتر حل نماید اما اگر موضوع حال نشود، پرسپولیس با مشکل روبه رو می شود.

منبع: اقتصادنیوز

به "دردسر جدید برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر جدید برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید