شیائومی ردمی K40S با کمبود تراشه روبرو شده است

به گزارش دانلود باران، شرکت شیائومی قرار است در رویداد نوامبر خود علاوه بر معرفی سری ردمی K50 که شامل 3 مدل خواهد بود، از گوشی ردمی K40S هم رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی نسبت به مدل های سری K40 رجحان قابل توجه ای خواهد داشت. هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص تاریخ عرضه این محصول وجود ندارد، اما انتظار می رفت این گوشی ها در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری رونمایی شوند. با این حال، به نظر می رسد که شیائومی پیش از رونمایی این محصول با مسئله ای روبرو شده است.

شیائومی ردمی K40S با کمبود تراشه روبرو شده است

شیائومی معمولاً گوشی های پرچم دار ارزان خود را در نیمه دوم سال عرضه می نماید. اما اکنون، یکی از مقامات این شرکت فاش نموده که این سری از گوشی ها به علت کمبود تراشه در بخش فراوری دچار مشکل شده اند. وانگ تنگ توماس، مدیر محصولات شیائومی در مصاحبه اخیر خود اعلام نموده که ردمی K40S با مشکلاتی در فراوری دست و پنجه نرم می نماید.

به عبارت دیگر، ممکن است رونمایی سری ردمی K40S کمی به تاخیر بیفتد یا حتی پروژه این سری از محصولات شیائومی به طور کامل لغو گردد. اما بازهم تاکید می کنیم این ها فقط در حد حدس و گمان هستند. طبق گزارشات اخیر، این گوشی همچون نسل قبلی خود یعنی K30S در واقع از سری 11 تی شیائومی خواهد بود. با وجود اینکه سری 11 تی شیائومی تنها دو مدل دارد، اما ظاهرا سری K40S شامل سه مدل مختلف خواهند بود که هر مدل آن با سرعت شارژ مختلفی ارائه می گردد.

مدل پایه ردمی K40S از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی نموده، در حالی که مدل استاندارد آن از شارژ 67 واتی و مدل پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، حداقل یکی از مدل ها از پردازنده اسنپدراگون کوالکام 870 و مدیاتک Dimensity 1200 SoC بهره خواهد برد. از آنجایی که یکی از گوشی های سری 11 تی شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می نماید، انتطار می رود که ردمی K40S مجهز به این نوع پردازنده باشد. گزارشات حاکی از آن است که در رویداد Double Eleven ماه نوامبر علاوه بر این گوشی، از سری های نو این شرکت چینی رونمایی خواهد شد. پس منتظر اخبار بیشتر این رویداد باشید.

منبع:gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی ردمی K40S با کمبود تراشه روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی K40S با کمبود تراشه روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید