قادری: دولت 50 هزار میلیارد تومان به نیروگاه داران بدهکار است، باید در کشور ظرفیت نو فراوری برق ایجاد گردد

به گزارش دانلود باران، نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه برخورد چکشی دولت با نیروگاه داران نتیجه بخش نیست، گفت: دولت 50 هزار میلیارد تومان به نیروگاه داران برق بدهکار است.

قادری: دولت 50 هزار میلیارد تومان به نیروگاه داران بدهکار است، باید در کشور ظرفیت نو فراوری برق ایجاد گردد

به گزارش گروه سیاسی دانلود باران، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در ایام اخیر قطعی برق مکرر در حوزه انتخابیه شیراز داشتیم که البته در یکی دو روز گذشته کاهش یافته، اما هنوز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: قطعی مکرر برق در کشور نتیجه آن است که دولت هیچ ظرفیت نوی را برای فراوری برق در سال های قبل ایجاد نکرده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها در سال های قبل ظرفیت نوی برای فراوری برق در کشور ایجاد نشده، مضاف بر آن، دولت 50 هزار میلیارد تومان به نیروگاه داران برق بدهکار است.

قادری گفت: برخورد چکشی دولت با نیروگاه داران جوابگو و نتیجه بخش نیست و باید دولت حقوق آن ها را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: اینکه دولت می گوید ما به خاطر 200 ساعت پیک مصرف زیربار مافیای نیروگاه داران نمی رویم، حرف درستی نیست و اینکه ظرفیت نوی برای فراوری برق در کشور ایجاد گردد، لزوماً به معنای زیربار مافیا رفتن نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در انتها گفت: همانطور که گفتم مشکل ما ایجاد ظرفیت برای فراوری برق است و باید برای برطرف مشکل خاموشی ها، ظرفیت نو برای فراوری برق در کشور ایجاد گردد و در ساعات غیرپیک، برق فراوریی به فروش برسد و در ساعات پیک هم در کشور مصرف گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قادری: دولت 50 هزار میلیارد تومان به نیروگاه داران بدهکار است، باید در کشور ظرفیت نو فراوری برق ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قادری: دولت 50 هزار میلیارد تومان به نیروگاه داران بدهکار است، باید در کشور ظرفیت نو فراوری برق ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید