آشنایی با آثار و اندیشه های ادگار آلن پو

به گزارش دانلود باران، کتاب مقدمه کیمبریج بر ادگار آلن پو نوشته بنجامین فرانکلین فیشر با ترجمه قاسم مومنی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و روانه بازار شد.

آشنایی با آثار و اندیشه های ادگار آلن پو

به گزارش دانلود باران، نویسنده در این کتاب پس از پرداختن به زندگی آلن پو کوشیده با ارائه واقعیت های تاریخی، اسطوره های غالبا منفی بافانه شکل گرفته پیرامون شخصیت این نویسنده را بزداید. سپس آثار آلن پو و صندلی آنها را در ادبیات جهان به ویژه داستان ها و بعضی اشعارش را که همچنان خواننده فراوان دارد، با نگاه انتقادی تحلیل نموده است.

فیشر در کتاب مقدمه کیمبریج بر ادگار آلن پو از آنالیز آرای این نویسنده و منتقد ادبی آمریکایی درباره هنر و ادبیات هم غافل نمانده و فصلی را به معرفی کردن مهم ترین آرای منتقدان درباره آثار آلن پو اختصاص داده است. مجموع این ویژگی ها کتاب را هم برای خوانندگانی که قصد آشنایی با آلن پو دارند، مناسب و خواندنی نموده است هم برای کارشناسان و پژوهشگران.

مقدمه کیمبریج بر ادگار آلن پو در چهار فصل تنظیم شده است که به ترتیب عبارتند از زندگی، زمینه ها، آثار و نقدها. کتاب با دو بخش یادداشت ها و راهنمای مطالعه بیشتر به سرانجام می رسد. کتاب 218 صفحه ای مقدمه کیمبریج بر ادگار آلن پو در شمارگان هزار نسخه به بهای 35 هزار تومان منتشر و وارد بازار شده است.

ادگار آلن پو که در 1849 در 40 سالگی از جهان رفت، از نخستین نویسندگان داستان کوتاه در ادبیات آمریکایی و از پایه گذاران داستان های کارآگاهی بود. او که همیشه کوشیده بود فقط از راه نویسندگی روزگار بگذراند، در زندگی به مشکل های فراوان برخورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آشنایی با آثار و اندیشه های ادگار آلن پو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آثار و اندیشه های ادگار آلن پو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید