فرهنگ و هنر

شکایت های سفر را کجا ببریم؟

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سامانه تلفنی 09629 را برای ارائه اطلاعات درباره خدمات سفر و دریافت شکایت ها گفت.

1 فروردین 1403

هاسویی کاواسه؛ نقاش نابغه ای که الهام بخش هایائو میازاکی شد

پویانمایی های استودیو جیبلی بازتابی غیرعینی از واقعیت هایی است که عمیقا قلب و روح انسان را لمس می کند و تردیدی نیست که همه آن ها یک شاهکار واقعی هستند. این استودیو در اواسط دهه 1980 از طریق هایائو میازاکی، ایسائو تاکاهاتا و توشیو سوزوکی بنا شد و توانست...

29 بهمن 1402

اسپایدرمن 2؛ نگاهی به پیشینه تمامی لباس های پیتر پارکر و مایلز مورالز

بازی های اسپایدرمن اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) شامل تصاویر واضحی از شهر نیویورک و داستان هایی هستند که با بهترین فیلم ها و کمیک های مارول رقابت می کنند. با این حال اگر بخواهیم صادق باشیم، بسیاری از ما برای لباس های مرد عنکبوتی به این بازی ها سر می زنیم....

3 دی 1402

پرفروش ترین بازی های پلی استیشن استور در ماه گذشته؛ اسپایدرمن و فیفا در صدر

فروشگاه پلی استیشن (Playstation Store) تنها جایی است که کاربران این کنسول ها می توانند بازی های خود را از آن دریافت نمایند. با توجه به این که کاربرد دیسک ها هم کمتر شده، این فروشگاه محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده و با امکاناتی که به کاربران ارائه می دهد توانسته...

22 آبان 1402

پاراتور بزرگ نابینایان کشور در خوزستان برگزار می شود

دبیر انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خوزستان از برنامه ریزی و برگزاری پاراتور بزرگ نابینایان کشور به میزبانی این استان خبر داد.

14 شهریور 1402

نگاهی به سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی کشور به استان اصفهان

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی کشور به استان اصفهان برای شما نگارش شده است.

28 مرداد 1402

کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است.

14 مرداد 1402

برنامه نمایش آثار نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران ؛ جشنواره بین المللی فیلم حوا موضوع موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می کند.

18 تیر 1402

پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین

تابه حال به این فکر نموده اید که مکان های متروکه جهان علاوه بر ترس و دلهره، می توانند چهره ای بسیار زیبا و دوست داشتنی نیز داشته باشند؟ گاهی خاله از سکنه شدن جایی به معنای تازه رونق گرفتن آن منطقه است. با هواتوان زیباترین متروکه چین آشنا شوید.

31 اردیبهشت 1402

6 عادتی که نمی دانستید شما را از داشتن یک خواب خوب محروم می نمایند

صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است؛ و شاید در ساعات شلوغ صبح وقت کافی نداشته باشید، اما ترک خانه بدون خوردن صبحانه، نه تنها بر روی وزن و توانایی تمرکزتان، بلکه بر روی کیفیت خواب تان هم اثر می گذارد. کسانی که به طور مرتب از خوردن صبحانه پرهیز می نمایند،...

3 اردیبهشت 1402

زنانی که در ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺧﺘﻢ شوهر، ﺧﻮد ﺭﺍ به آتش می کشند

از شروع تاریخ بشری، انسان ها همیشه به طور گروهی زندگی نموده اند و هر گروه و قوم نیز سنت ها و مراسم خاص خود را داشته اند.

25 اسفند 1401

شاعر باغ لال از بیمارستان مرخص شد

محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت و غزلسرای توانای کشورمان، از بیمارستان مرخص شد.

3 اسفند 1401

معروف ترین موزه های آنتالیا و دنیایی از ناشناخته ها

یکی از کشورهای پرطرفدار در بین ایرانی ها برای سفر، ترکیه است و بسیاری از شهرهای این کشور مقصد سفر بسیاری از ایرانیان هستند. این کشور به علت نزدیکی به ایران و عدم احتیاج به ویزا برای ایرانی ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه،...

10 بهمن 1401

برگزاری کارگاه آموزشی پرنده نگری در مازندران

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست رسیده، برگزاری کارگاه آموزشی پرنده نگری در مازندران صورت می گیرد.

30 دی 1401

خدمات هتل مدینه الرضا برای افراد دارای معلولیت

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که خدمات خوب و قابل توجهی به مسافران خود ارائه می نماید، هتل مدینه الرضا (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-madineh-reza ) این شهر است. این هتل زیبا در 18 طبقه بنا شده و 300 باب سوئیت و اتاق برای اجاره در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

5 دی 1401

معرفی مراکز خرید لوکس سنگاپور

سنگاپور بهشت خرید است، به خصوص اگر بتوانید هزینه کنید. اگر در سفر به سنگاپور در پی محصولاتی با کیفیت بالا و شیک هستید، در هر محله ای از آن مراکز خرید فراوانی وجود دارد که برخی از آنها مراکزی لوکس و مجلل هستند که تماشا و خرید کردن از آنها خالی از لطف نخواهد...

18 آذر 1401

وزیر میراث فرهنگی کشور از موزه بزرگ اراک بازدید کرد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، وزیر میراث فرهنگی کشور از موزه بزرگ اراک بازدید کرد.

13 آذر 1401

برگزاری نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوع تدریس کتاب اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی برگزار می گردد.

12 آذر 1401

ثبت 28 اثر تاریخی کاشان در لیست آثار ملی کشور در آینده نزدیک

خبرگزاری موج/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ثبت 28 اثر تاریخی کاشان در لیست آثار ملی کشور در آینده نزدیک صورت می پذیرد.

9 آذر 1401

دیگنیتی پرستیژ قوی ترین کراس اوور چینی بازار ایران ، پرقدرت تنها روی کاغذ

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور با اینکه روی کاغذ خودرو قوی در بازار ایران محسوب می شود اما به دلیل وزن بالا و همچنین عملکرد در شرایط و بنزین ایران همچنان خودرو مبهمی است.

7 آذر 1401
تعداد: (161)