آقانیا: کشتی های سخت زیادی داشتم، امروز هم باید برای بهبودی کوشش کنم، جامعه کشتی همواره کنار هم هستند

به گزارش دانلود باران، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک نوجوانان گفت: کشتی های سخت زیادی داشتم و حالا هم باید برای بهبودی ام کوشش کنم.

آقانیا: کشتی های سخت زیادی داشتم، امروز هم باید برای بهبودی کوشش کنم، جامعه کشتی همواره کنار هم هستند

محمدرضا آقانیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دانلود باران در خصوص پیگیری شرایط درمانی اش در پی ابتلا به سرطان گفت: حدودا از یک ماه پیش شیمی درمانی را شروع نموده ام. باید در هر ماه 12 جلسه شیمی درمانی را پشت سر بگذارم و هر بار در بیمارستان بستری می شوم. بعد از شیمی درمانی دچار سرگیجه و حالت تهوع می شوم و باید این دوره را پشت سر بگذارم.

وی در خصوص هزینه های درمانش اعلام کرد: اگر شیمی درمانی را در کلینیک انجام دهم، هر جلسه 900 هزار تومان هزینه دارد و اگر در بخش باشد بیش از یک میلیون تومان.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان دنیا در خصوص تامین این هزینه ها گفت: جامعه کشتی همه کنار هم هستند و به هم یاری می نمایند.

این کشتی گیر 23 ساله بابلی در خصوص کوششی که سال 2014 در المپیک نوجوانان برای به دست آوردن مدال نقره داشت، گفت: من به کشتی گیر آذربایجانی باختم، با اختلاف کم، فکر کنم 9 بر 7. علی اشکانی سرمربی تیم ملی بود. همان وقت گفته شد که حریفم شناسنامه اش را دستکاری نموده، این موضوع به اطلاع اتحادیه دنیای هم رسانده شد. کاملا از ظاهرش تعیین بود که چقدر از من بزرگتر است، در عکس هایی که از آن کشتی مانده هم این موضوع محسوس است.

آقانیا ادامه داد: من وزن زیادی را کم می کردم و برای همین المپیک 5 کیلوگرم وزن کم کردم. کشتی سختی های زیادی داشت. حالا هم باید سختی ها را تحمل و برای بهبودی ام کوشش کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آقانیا: کشتی های سخت زیادی داشتم، امروز هم باید برای بهبودی کوشش کنم، جامعه کشتی همواره کنار هم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقانیا: کشتی های سخت زیادی داشتم، امروز هم باید برای بهبودی کوشش کنم، جامعه کشتی همواره کنار هم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید