کشتی فرنگی جام تختی، دولتخواه: کشتی گیر المپیکی مان برای رقابت با نجاتی آمده بود

به گزارش دانلود باران، سرپرست تیم کشتی فرنگی ارمنستان تاکید نمود که تیم اعزامی این کشور در قهرمانی اروپا در جام بین المللی تختی محک خواهد خورد.

کشتی فرنگی جام تختی، دولتخواه: کشتی گیر المپیکی مان برای رقابت با نجاتی آمده بود

به گزارش دانلود باران، علی دولتخواه درباره حضور در جام تختی، عنوان نمود: دو ماه پیش انتخابی گذاشتیم که تیم اول را برای جام تختی انتخاب کردیم. یک ورزشکار ما شرکت نداشت که به خاطر آسیب دیدگی بود.

سرپرست ایرانی تیم ارمنستان درخصوص اینکه آیا با تیم کامل تیم در مسابقات شرکت نموده اند، اعلام کرد: این تیم بدون کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم به ایران آمده، در باقی اوزان نماینده داریم که بعد از جام تختی در قهرمانی اروپا شرکت می نمایند. دو نفر به خاطر کرونا در قهرمانی کشور نبودند که در جام تختی انتخابی می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ارمنستان هر سال در جام تختی حاضر می شود، یادآور شد: دوره های قبل همواره می خواستیم یک تیم در جام تختی شرکت کند و از نظر من هم چون برایم مهم بود دوست داشتم همواره به ایران بیاییم اما سال جاری آن را به عنوان مسابقه تدارکاتی می بینیم .

دولتخواه بعلاوه با اشاره به انتخابی تیمش در وزن 55 کیلو، عنوان نمود: نفر اول قهرمانی کشور در 55 کیلو و نفر دوم نظامیان دنیا امروز انتخابی دارند تا نفر اعزامی به قهرمانی اروپا و مسابقات دنیای معین گردد. کشتی گیران ما بیشتر مدال آوران هستند و یکی از کشتی هایی که فکر می کردم خوب باشد 63 کیلوگرم بود که علیرضا نجاتی را در المپیک برده بود امروز حضور دارد اما نجاتی به وزن دیگری رفته است.

این داور بین المللی در مورد یاری مدرسان داوری ایران و همین طور عضویت در کمیسیون داوری اتحادیه دنیای، گفت: داوری های ایران از قدیم جزو برترین ها بودند که از نظر فنی خوب قضاوت می کردند و باید زودتر از این در اتحادیه کرسی می گرفتند. خوشحالم و به آنها تبریک می گویم. امیدوارم آنها جزو چهره های تاثیرگذار در دنیا باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی فرنگی جام تختی، دولتخواه: کشتی گیر المپیکی مان برای رقابت با نجاتی آمده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جام تختی، دولتخواه: کشتی گیر المپیکی مان برای رقابت با نجاتی آمده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید