آیا اپل وارد خرید و فروش بیت کوین می گردد؟

به گزارش دانلود باران، بانک سرمایه گذاری آر بی سی کپیتال در گزارشی اعلام نمود اپل فرصت خوبی برای عرضه مکانیزم خرید و فروش رمزارزها دارد که به این شرکت یاری خواهد نمود سهم بازارش را بلافاصله افزایش دهد.

آیا اپل وارد خرید و فروش بیت کوین می گردد؟

طبق تحقیقات این بانک سرمایه گذاری، اپل که از یک نرم افزار محبوب جهانی و اکوسیستم مطمئن برخوردار است، به دلیل آشنایی با قوانین مربوط به مشتری و سایر مقرراتی که مانع از فعالیتهای مجرمانه در سیستم این شرکت می گردد و امنیت دارایی را بهبود می بخشد، می تواند با مشکلاتی که افراد در خرید رمزارزها با آن مواجهه می شوند مقابله کند.

اگر اپل که در حال حاضر یک اپلیکیشن والت (کیف) دارد، وارد این راستا گردد احتمالا آمریکا به پیشروی جهانی در داراییهای رمزارز تبدیل می گردد و احتمال تعطیلی این صنعت توسط دولت کاهش پیدا می نماید.

این گزارش همزمان با موج جدید صعود ارزش بیت کوین پس از افشای خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت خودروسازی تسلا منتشر شده است.

بر اساس گزارش رویترز، اپل در مورد رمزارزها با احتیاط حرکت نموده است. این شرکت کیفهای رمزارز را در سال 2014 در فروشگاه اپ استور ممنوع نمود اما مدتی بعد این ممنوعیت را لغو کرد و اکنون با آنها موافقت نموده است. با این حال اپل استخراج رمزارزها در آیفون را ممنوع نموده و اجازه نمی دهد کارت اعتباری اپل برای خرید رمزارزها استفاده گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "آیا اپل وارد خرید و فروش بیت کوین می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا اپل وارد خرید و فروش بیت کوین می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید