معرفی برترین مراکز عمده فروشی عروسک در تهران

به گزارش دانلود باران، احتمالا شما جزو کسانی هستید که می خواهید به تازگی فروشگاه عروسک تاسیس کنید و یا سال هاست که در این حوزه فعالیت می کنید. این روزها افراد زیادی به فروش عروسک به وسیله فضای مجازی مثل اینستاگرام و... روی آورده اند و کسب و کارشان را در این حوزه شروع می نمایند. حتی بسیاری از فروشگاه های دیگر مثل فروشگاه های کالای خواب، شیرینی فروشی ها، فروشگاه های لوازم دکوری و... در کنار محصولاتشان به فروش عروسک رو آورده اند و از این طریق سود بیشتری کسب می نمایند.

معرفی برترین مراکز عمده فروشی عروسک در تهران

به گزارش دانلود باران، یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه های معتبر عروسک فروشی، خرید عمده عروسک مناسب و باکیفیت از بازار است. عمده فروشی عروسک تقریبا در همه جا کشور وجود دارد ولی مرکز فروش عمده عروسک، بازار بزرگ تهران است که سال ها فروشنده های قدیمی به آن مراجعه می کردند. همانطور که می دانید بازار تهران وسعت زیادی دارد و تقریبا هر محصولی در آن پیدا می گردد. اما امروزه فرایند خرید عمده عروسک دیگر مثل گذشته سخت و پیچیده نیست. این روزها به علت شیوع کرونا و شلوغی ها و مسائل بازار حضوری، خیلی از فروشگاه های عروسک و استارت آپ هایی مثل چیچیلاس در زمینه فروش عمده عروسک بصورت اینترنتی فعالیت می نمایند. بیشتر فروشنده ها ترجیح می دهند از این فروشگاه ها خرید عمده اینترنتی انجام بدهند.

برترین مراکز فروش عمده عروسک کجاست؟ راسته عمده فروشی عروسک در تهران کدام قسمت است؟ خرید عمده سنتی بهتر است یا اینترنتی؟ ما در اینجا برترین روش های خرید عمده عروسک و برترین مراکز عمده فروشی عروسک در تهران را به شما معرفی می کنیم تا خرید بهتر و سود بیشتری داشته باشید.

معرفی مراکز خرید عمده عروسک در تهران

سرای پایدار یکی از مراکز معروف و شناخته شده فروش عمده عروسک در تهران است. این پاساژ در منطقه 12 تهران بالاتر از مسجد امام واقع شده و یک بازار شناخته شده و معروف است.پاساژ پایدار مرکز فروش عروسک پولیشی و کادویی است. تنوع محصولات این پاساژ بسیار زیاد است و درواقع امکان ندارد عروسکی را بخواهید و در فروشگاه های این مرکز پیدا نکنید! انواع عروسک پولیشی وارداتی و محصولات کادویی ولنتاین و... را می توانید در اینجا پیدا کنید. سرای پایدار یک عمده فروشی در بازار بزرگ تهران است که احتمالا توقع شما را از یک خرید عمده به صرفه و مناسب براورده می نماید. برای خرید عمده مقرون به صرفه عروسک می توانید به این مرکز فروش عمده سری بزنید.

پاساژ موثقی بزرگترین مرکز خرید عروسک و اسباب بازی در تهران است. این پاساژ جزو رنگارنگ ترین مراکز خرید سنتی تهران است. عروسک های این پاساژ بسیار متنوع هستند و تقریبا هر قسمت از این مجموعه را که نگاه کنیم، عروسک های کوچک و بزرگ زیبایی می بینیم. کوچه موثقی در بازار بزرگ تهران بین خیابان ناصرخسرو و پامنار واقع شده است. البته به وسیله سرای پایدار هم می توانید به پاساژ موثقی برسید. این پاساژ سه طبقه که تمام فروشگاه های آن عروسک فروشی عمده و تک هستند که بسیاری از فروشگاه های اسباب بازی و عروسک تهران از این پاساژ خرید می نمایند. همه انواع عروسک و اسباب بازی در این پاساژ وجود دارد. برای خرید عمده عروسک پولیشی وارداتی یا اسباب بازی های مختلف حتما به پاساژ موثقی سر بزنید و با هزینه کم برترین خرید عمده را داشته باشید.

همانطور که می دانید مراکز خرید عروسک در تهران فراوان است ولی اگر در پی خرید عروسک عمده مقرون به صرفه هستید، باید از بازارهایی مثل پاساژ اسباب بازی در بازار مثل سرای پایدار و پاساژ موثقی خرید کنید. قطعاً خرید عمده مقرون به صرفه عروسک باکیفیت قطعا در اندازه فروش و سود فروش شما تاثیرگذار است.

خرید عمده عروسک در فضای دیجیتال

هنگام خرید از بورس عروسک در بازار سنتی تهران با وجود قیمت مناسب و تنوع بالایی که دارد، مسائلی مثل مسافت های طولانی و ترافیک های شهر تهران در راستا رسیدن به بازار، عدم آگاهی از محصولات پرفروش و شناخت محصول بی کیفیت، هدر رفتن زمان طولانی برای پیدا کردن عروسک مورد نظر با قیمت مناسب، نبود پشتیبانی، ضمانت و عدم مشاوره از سمت فروشنده های بازار و ده ها مشکل دیگر را هم باید تجربه کنید.

در شرایط امروزه که بسیاری از کسب و کارها مجازی و اینترنتی شده اند باید خرید های عمده هم به روزتر و کارامدتر شوند. شما می توانید به جای خرید از بازارهای شلوغ تهران، به طور مستقیم خرید عمده عروسک را به صورت اینترنتی با قیمت مناسب تر تهیه کنید. عمده فروشی های اینترنتی عروسک در این زمینه یاری زیادی به ما می نماید. به طور مثال فروشگاه عروسک چیچیلاس یک عمده فروشی عروسک در تهران است که بصورت اینترنتی هم فعالیت می نماید و انواع عروسک باکیفیت وارداتی را زیر قیمت بازار تهران به صورت عمده عرضه می نماید. خرید عمده عروسک از چیچیلاس به مراتب به صرفه تر مقرون به صرفه تر و راحت تر از رفتن به بازار است. این فروشگاه ها اغلب وارد نماینده مستقیم عروسک های پولیشی هستند و عروسک های باکیفیت وارداتی را به قیمت عمده عرضه می نماید. به نظر می رسد در شرایطی که همه چیز به سمت و سوی مجازی شدن می رود و با وجود مسائلی مثل آلودگی، بیماری و شلوغی شهرها، خرید اینترنتی عروسک عمده فرایند به روزتر و پرسودتری باشد.

چرا خرید عمده عروسک از چیچیلاس؟

  • خرید بی واسطه و مقرون به صرفه: فروشگاه عروسک چیچیلاس واردنماینده مستقیم عروسک است. درنتیجه شما می توانید به راحتی و به طور مستقیم از واردنماینده و بدون واسطه خرید کنید. در خرید بی واسطه نیازی به پرداخت مبلغ بیشتر نیست و درنتیجه سود بیشتری از فروش عروسک ها به دست می آورید.
  • اعتماد: در خریدهای عمده و با مبالغ بالا موضوع اعتماد بسیار مهم استو قبل از خرید عمده اینترنتی عروسک حتما باید از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شویم. چیچیلاس نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت دارد. علاوه بر این، این فروشگاه فقط یک فروشگاه مجازی نیست و دفتر حضوری هم دارد.
  • مشاوره رایگان: در زمان خرید عمده بسیار مهم است که فروشنده کالا، مشاوره خوبی در خصوص کالاهای پرفروش، کیفیت محصولات و ویژگی های هر عروسک به ما ارائه کند. تیم پشتیبانی فروشگاه چیچیلاس، درمورد تمام این موضوعات شما را هدایت می نماید و جوابگوی سوالات شما است. اگر درمورد خرید یک عروسک شک دارید یا نمی دانید کدام عروسک پرفروش تر است، می توانید از بخش پشتیبانی این فروشگاه هدایت بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت چیچیلاس به نشانی chichilas.co سر بزنید.

منبع: همگردی

به "معرفی برترین مراکز عمده فروشی عروسک در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مراکز عمده فروشی عروسک در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید