اعتراف ترامپ به احتمال وخامت اوضاع ناشی از ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش دانلود باران، پس از آنکه ترامپ سعی نموده بود سطح شیوع ویروس کرونا در آمریکارا کم اهمیت و پایین جلوه دهد اما با گذشت یک روز مجبور شد به احتمال وخامت اوضاع اعتراف کند.

اعتراف ترامپ به احتمال وخامت اوضاع ناشی از ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل دانلود باران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه ابراز خوش بینی کرد که ویروس کرونا نهایتان در آمریکا کنترل و از بین خواهد رفت.

این در حالی است که وی روز گذشته ساعاتی پس از افشا شدن ثبت 60 مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و نقدها سناتورهای آمریکایی از بی اعتنایی دولت آمریکا به شیوع کرونا، بیان کرد که سطح انتشار این ویروس بسیار پایین است.

وی به شرکت کنندگان در مراسم ماه تاریخ آمریکایی آفریقایی در کاخ سفید گفت: این (ویروس) از بین خواهد رفت. یک روز مثل یک معجزه نابود خواهد شد.

سازمان بهداشت جهانی اعلام نموده است ویروس کرونا ظرفیت همه گیر شدن دارند و کارشناسان پزشکی هشدار داده اند این ویروس در ایالات متحده نیز شیوع خواهد یافت.

ترامپ در ادامه اعتراف کرد: از سواحل ما این ویروس می تواند پیش از آنکه شیوعش بهتر گردد رو به وخامت بگذارد. ممکن است ناپدید گردد. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد هیچکس واقعا نمی داند.

اظهارات جدید ترامپ در حالی مطرح می گردد که دولت وی در حال حاضر هم با گسترش ویروس کرونا مبارزه می نماید و هم با نقدها سیاستمداران و مردم آمریکا مبنی بر سوء مدیریت کاخ سفید در مهار شیوع کرونا.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعتراف ترامپ به احتمال وخامت اوضاع ناشی از ویروس کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ترامپ به احتمال وخامت اوضاع ناشی از ویروس کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید