ترامپ در نشست های خبری کرونا شرکت نمی کند

به گزارش دانلود باران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال هشدار مشاورانش درباره تاثیر مخرب شرکت او در جلسه های توجیهی کرونا بر پویش انتخاباتی اش، از حضور در جلسه گزارش دهی روزانه خودداری می کند.

ترامپ در نشست های خبری کرونا شرکت نمی کند

به گزارش دانلود باران از ایرنا، دونالد ترامپ دیروز (شنبه 6 اردیبهشت) پس از بیش از یک ماه حضور هر روزه در نشست های خبری، پشت درهای بسته ماند و در کنفرانس خبری کاخ سفید شرکت نکرد.

ترامپ در توئیتر به غیبتش این گونه اشاره کرد که این جلسه ها ارزش وقت گذاشتن نداشت.

ترامپ در توئیتر نوشت: هدف از این نشست های خبری کاخ سفید چیست؟ وقتی که رسانه ها چیزی به جز پرسش های خصومت آمیز نمی پرسند و سپس از ارائه دقیق حقایق یا واقعیت ها خودداری می کنند. آنها رتبه بندی های بی سابقه ای کسب کرده اند اما چیزی عاید مردم آمریکا نمی شود به جز اخبار جعلی. ارزش ندارد برای آن (نشست های خبری) زمان و انرژی صرف کرد.

در هفته های اخیر ترامپ از جلسه های توجیهی کاخ سفید برای ارائه توصیه های پزشکی ثابت نشده ای استفاده کرده بود؛ برای نمونه پیشنهاد کرد چیزهایی مانند نور خورشید و داروی ضد مالاریا، بیماری کووید 19 را معالجه می کند و کارشناسان پزشکی دولتش را به تلاش برای اصلاح اظهاراتش متهم کرد.

ترامپ در نشست روز جمعه، به هیچ پرسشی از سوی دانلود باران پاسخ نداد. این جلسه به شکل غیرعادی فقط 22 دقیقه طول کشید. ترامپ به تازگی گفت، تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن می تواند از کووید 19 پیشگیری کند که انتقادهای فراوانی را برانگیخت.

حضور پی درپی ترامپ در نشست های خبری کاخ سفید درباره شیوع کرونا و حرف هایی غیرکارشناسی و غیر علمی او، زنگ هشدار را درباره خطر کاهش بیشتر محبوبیت او در این شرایط بحرانی آمریکا به صدا درآورده است به گونه ای که مشاورانش حضور او در چنین نشست هایی را نگران کننده توصیف کرده اند.

هر چند ترامپ به تعداد بالایی از آمریکایی هایی که به جلسه های روزانه او گوش می کنند، می بالد اما برخی مشاورانش احساس می کنند او باید هنگامی که در جلسه ها شرکت می کند، گزارش دهی درباره جزئیات را به گروه ویژه مدیریت بحران بسپارد و فقط خود برخی کلیات مهم را اطلاع رسانی کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "ترامپ در نشست های خبری کرونا شرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در نشست های خبری کرونا شرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید