خدمات هتل مدینه الرضا برای افراد دارای معلولیت

به گزارش دانلود باران، یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که خدمات خوب و قابل توجهی به مسافران خود ارائه می نماید، هتل مدینه الرضا (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-madineh-reza ) این شهر است. این هتل زیبا در 18 طبقه بنا شده و 300 باب سوئیت و اتاق برای اجاره در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

خدمات هتل مدینه الرضا برای افراد دارای معلولیت

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل مشهد آن است که دارای خدمات و امکانات ویژه برای افراد دارای معلولیت است. در این مطلب با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با هتل مدینه الرضا آشنا شویم.

هتل مدینه الرضا را بیشتر بشناسیم

این هتل زیبا و لاکچری در ورودی خیابان شیرازی به سمت حرم مطهر امام رضا ساخته شده است. معماری اصیل ایرانی در ساخت بنای آن توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود. این هتل در سال 1392 افتتاح شده است. همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد در هتل مدینه الرضا 300 باب اتاق و سوئیت وجود دارد که شما می توانید یکی از آن ها را برای اقامت خود در هتل انتخاب کنید.

این هتل دارای امکاناتی مانند استخر، جکوزی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، پذیریش 24 ساعته، خدمات خانه داری، سالن ماساژ، آتلیه و امکانات دیگر است که یک اقامت دلچسب و خاطره انگیز را برای شما رقم بزند. هتل مدینه الرضا بعلاوه دارای اتاق جلسات و همایش های بزرگ و حرفه ای است و صاحبان مشاغل و افراد مختلف می توانند برای برگزاری جلسات کاری و همایش های خود از آن استفاده نمایند.

این هتل مشهد در خیابان شیرازی نبش شارستان رضوی واقع شده و دارای دسترسی بسیار عالی به حرم مطهر و دیگر جاذبه های گردشگری شهر است. به طوری که شما با پای پیاده تنها دو دقیقه تا درب ورودی حرم فاصله دارید. این هتل بعلاوه به مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی، مقبره پیر پالان دوز و آرامگاه نادرشاه بسیار نزدیک است.

خدمات هتل مناسب افراد دارای معلولیت چیست؟

هتل مدینه الرضا یکی از هتل های مشهد و ایران است که برای افراد دارای معلولیت نیز خدمات جداگانه ای در نظر گرفته است. یک هتل مناسب برای افراد دارای معلولیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

درهای کشویی

یکی از ویژگی های هتل های مناسب افراد دارای معلولیت آن است که درب ها در بعضی از واحدها و سوئیت ها به صورت کشویی باز و بسته می گردد. درهای کشویی ورود و خروج راحت تری دارند و افراد دارای معلولیت می توانند راحت تر از آن ها استفاده نمایند.

توالت فرنگی

این روزها در اغلب هتل ها هر دو توالت فرنگی و ایرانی وجود دارد. استفاده از توالت فرنگی برای افراد معلول راحت تر بوده و یکی از معیارهای هتل مناسب این افراد به شمار می رود.

این مطلب را هم بخوانید: جایگاه صنایع دستی در رونق گردشگری مشهد

ورودی های بدون مانع

یک هتل مناسب برای افراد معلول مانند هتل مدینه الرضا باید دارای ورودی هایی باشد که ویلچر بتواند به راحتی از داخل آن ها عبور و مرور داشته باشد. توجه داشته باشید منظور از ورودی تنها ورودی درب اصلی هتل نیست. یک فرد دارای معلولیت مانند افراد دیگر باید بتواند به راحتی از تمامی بخش های هتل از لابی و رستوران و تا اتاق جلسات به راحتی استفاده کند. بنابراین تمامی ورودی بخش های مختلف هتل باید دارای ورودی راحت و بدون پله یا مانع باشند.

آسانسور

آسانسور نیز یکی از اجزای جذایی ناپذیر یک هتل به شمار رفته و در اغلب هتل ها از ان استفاده شده است. در هر صورت وجود آسانسور برای سهولت در جابجایی یکی دیگر از ویژگی های یک هتل مناسب برای افراد معلول به شمار می رود.

اتاق های بزرگ و جادار

یکی از ویژگی های هتل مدینه الرضا داشتن اتاق هایی بزرگ و جادار است. یک اتاق بزرگ به افراد دارای معلولیت آزادی عمل بیشتری برای برای حرکت و جابجا شدن می دهد. از طرف دیگر در این اتاق ها، حمام ها باید میزان بزرگ تر از میزان معمول داشته باشند تا افراد دارای معلولیت بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

قفسه های نزدیک به زمین

در بعضی از سوئیت ها و اتاق های این هتل مشهد، قفسه ها در فاصله کمی از زمین نصب شده اند تا افرادی که بر روی ویلچر نشسته اند نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

سیستم هشدار نوری برای ناشنوایان

از آن جا که ممکن است بعضی از مهمانان هتل مدینه الرضا افراد ناشنوا باشند، برای آن که در صورت بروز مشکل این افراد نیز متوجه آن شوند، از سیستم های هشدار نوری استفاده نموده است.

چشمی در چندتایی

یکی دیگر از ویژگی های این هتل مشهد آن است که بر روی درب ها بیش از یک چشمی قرار داده شده تا افراد با هر قدی بتوانند سمت دیگر در را به خوبی ببینند.

هزینه اقامت در هتل مدینه الرضا چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل مشهد با توجه به انتخاب سوئیت و اتاق و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود. برای اقامت در این هتل 5 ستاره شما باید هزینه ای بین 3 تا 11 میلیون تومان پرداخت کنید. هزینه اقامت در اتاق یک تخته کم ترین هزینه و اقامت در اتاق کانکت 5 تختهن بیشترین هزینه را برای مسافران در پی خواهد داشت.

منبع: همگردی

به "خدمات هتل مدینه الرضا برای افراد دارای معلولیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات هتل مدینه الرضا برای افراد دارای معلولیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید