خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد

به گزارش دانلود باران، اتوشو شانگ های که از مهم ترین نمایشگاه های خودرویی در جهان به شمار میرود، برای چینی ها مکانی مناسب برای به رخ کشیدن پیشرفت ها و موفقیت هایشان است. خودروساز انگلیسی-چینی ام جی در این نمایشگاه از جدیدترین خودروی کوپه خود رونمایی نموده است.

خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد

زبان طراحی محصولات ام جی در سایبرستر هم دیده می گردد.طراحی خود مدرن به نظر می رسد، اما ادای احترام به رودسترهای نمادین MG هم در آن دیده می گردد.

چراغ های جلویی تلفیقی از خطوط تند و تیز و بعلاوه خطوط منحنی دارند.کاپوت خودرو کشیده و خمیده به سمت پایین طراحی شده و باعث شده تا دماغه خودرو باریک تر به نظر برسد.درب های قیچی شکل و بالارونده از جذابیت های این خودرو به حساب می آیند.

گرافیک داخلی چراغ های جلویی زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

تصاویر رسمی منتشر شده متاسفانه بعضی از قسمت ها را به خوبی به ما نشان نمی دهند.چراغ پشتی احتمالا از سبک L مانند و متصل بهره ببرند.

نمای کناری طراحی خمیده و منحنی شکلی دارد.به خط طراحی ای که کنار چراغ جلو آغاز شده و به سمت چرخ های عقب می رود دقت کنید!

کابین خودرو احتمالا از شکل و فرم متمایل به راننده بهره ببرد که ما را یاد طراحی کابین شورولت کوروت می اندازد.دو نمایشگر متصل و خمیده در این کابین به چشم می خورد.

ام جی هنوز مشخصات دقیقی از پیشرانه را اعلام ننموده است، اما احتمالا 3 تیپ برای این خودرو قابل سفارش باشد.مدل تک موتوره گزینه پایه خواهد بود، با تریم دو موتوره که 101 اسب بخار در محور جلو و 215 اسب بخار در محور عقب ارائه می نماید. قدرتمندترین نسخه دارای 201 اسب بخار در جلو و 335 اسب بخار قدرت در عقب است که در صورت اعلام اعداد رسمی می تواند به 530 اسب بخار برسد.

سایبرستر احتمالا وزن 1850 تا 1985 کیلوگرمی خواهد داشت.ام جی سایبرستر از تابستان 2024 در بریتانیا و اروپا در کنار طیف فعلی شاسی بلندها و سدان های این برند به فروش می رسد.جزئیاتی برای قیمت ارائه نشده است، اما در سال 2021، بیش از 5000 مشتری علاقه مند در چین، 155 دلار برای رزرو ثبت نام خودرو پرداخت نموده اند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید