همایشها و نمایشگاه ها

پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین

تابه حال به این فکر نموده اید که مکان های متروکه جهان علاوه بر ترس و دلهره، می توانند چهره ای بسیار زیبا و دوست داشتنی نیز داشته باشند؟ گاهی خاله از سکنه شدن جایی به معنای تازه رونق گرفتن آن منطقه است. با هواتوان زیباترین متروکه چین آشنا شوید.

31 اردیبهشت 1402

مدیرعامل تازه توییتر کیست و چه سوابقی دارد؟

کاربران ماه ها پیش در یک نظرسنجی از ایلان ماسک خواستند تا از صندلی مدیرعاملی توییتر بلند گردد. او حالا همان طور که وعده داده بود، بالاخره جایگزین خود را پیدا نموده است. خانم لیندا یاکارینو با دهه ها سابقه فعالیت در زمینه رسانه، تفریح و تبلیغات به زودی...

23 اردیبهشت 1402

خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد

اتوشو شانگ های که از مهم ترین نمایشگاه های خودرویی در جهان به شمار میرود، برای چینی ها مکانی مناسب برای به رخ کشیدن پیشرفت ها و موفقیت هایشان است. خودروساز انگلیسی-چینی ام جی در این نمایشگاه از جدیدترین خودروی کوپه خود رونمایی نموده است.

1 اردیبهشت 1402

ششمین همایش ملی زبان ها و گویش های ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، دبیرخانه دائمی ششمین همایش ملی زبان ها و گویش های ایران (گذشته و حال) برنامه سخنرانی های این همایش را اعلام کرد.

13 اسفند 1401

بیانیه مشترک مصر و عربستان علیه ایران

عربستان سعودی و مصر امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مدعی شدندکه هر گونه کوشش های منطقه ای برای آنچه آن را مداخله در امور داخلی کشور های عربی می نامند، رد می نمایند.

25 دی 1401

خدمات هتل مدینه الرضا برای افراد دارای معلولیت

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که خدمات خوب و قابل توجهی به مسافران خود ارائه می نماید، هتل مدینه الرضا (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-madineh-reza ) این شهر است. این هتل زیبا در 18 طبقه بنا شده و 300 باب سوئیت و اتاق برای اجاره در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

5 دی 1401

همایش دوچرخه سواری همگانی در سمنان

همایش دوچرخه سواری همگانی در محله میرمحمدخانی سمنان برگزار گشت

12 آبان 1401

امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

میراث آریا/ براساس اخبار منتشر شده، امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت.

10 مهر 1401

ارتباط صنعت و دانشگاه نقش موثری در رشد و توسعه کشورها دارد

در دنیای امروز، ارتباط صنعت و دانشگاه نقش موثری در رشد و توسعه کشورها و حضور آن ها در جوامع بین المللی دارد. با توجه به رشد لحظه ای تکنولوژی و رقابت شدید بین کشورها در عرصه های مختلف مالی، سیاسی و اجتماعی، برخورداری از دانش روز و دستیابی به روش های نوین،...

28 مرداد 1401

نخستین نمایشگاه آثار نفیس صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار و معلول گشایش یافت

ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، نخستین نمایشگاه آثار نفیس صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار و معلول گشایش یافت.

27 تیر 1401

دانشجویان چگونه بلیت رایگان کنسرت همایون شجریان را بگیرند؟

جزئیات دریافت بلیت VIP کنسرت همایون شجریان برای دانشجویان اعلام شد.

26 تیر 1401

موزه های کشور چه برنامه هایی برای نوروز 98 دارند؟

برنامه موزه ها در نوروز 98به مناسبت نوروز 98 مدیر کل امور موزه های کشور با ارائه برنامه های نوروزی متنوع، از مردم عزیز خواسته است که در ایام نوروز از موزه ها و محوطه های تاریخی بازدید نمایند. کارگر مدیر کل امور موزه های کشور در گفتگویی که با خبرنگار حوزه...

6 تیر 1401

تلسکوپ جیمز وب در فضا کاملا باز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپیس، تیم پروژه تلسکوپ جیمز وب از زمان پرتاب آن به فضا در روز کریسمس تا کنون به طور مداوم مشغول فعالیت بودند و اکنون پس از 2 هفته کار سخت تلسکوپ کاملا باز شده است.

24 خرداد 1401

حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی تهران اطلاع داد.

28 اردیبهشت 1401

چگونه در دنیای دیجیتال، تقویم ها هنوز پر هوادار هستند؟

ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم که مملو از برنامه ها، ویجت ها، برنامه های افزودنی مرورگر و موارد دیگر است که به ما یاری می نمایند سازماندهی شده و در انجام وظایف خود، باقی بمانیم. با همه گزینه های تکنولوژیکی موجود، ارائه یک تقویم رومیزی سنتی به مشتریان...

27 فروردین 1401

فراخوان دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر منتشر شد

فراخوان مقالات دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

12 اسفند 1400

مشاغل مرتبط با رشته گردشگری و جهانگردی

مشاغل مرتبط با گردشگریاین صنعت یعنی صنعت گردشگری، کسب و کار بسیار بزرگی است که در تمام جهان کاربرد دارد. شاید فکر کنید که مشاغلی چون هتل داری، تورلیدری، کارمند فروش و یا برگذار کننده تور، تنها مشاغلی هستند که در این صنعت گنجانده شده اند. اما باید بگوییم...

9 اسفند 1400

مظنه قیمت واحد های تجاری و اداری در پاساژ های معروف تهران

واحدی تجاری در مجتمع تیراژه با مساحت 400 مترمربع وجود دارد که ارتفاع سقف آن به پنج متر می رسد و 20 متر انباری دارد. برای این واحد باید پنج میلیارد تومان پول پیش و ماهی 300 میلیون اجاره پرداخت کرد. در شمال تهران و در مجتمع اطلس مال و پالادیوم قیمت فروش واحد...

24 بهمن 1400

با اعلام یوفا؛ تاتنهام از ادامه حضور در لیگ کنفرانس اروپا بازماند

باشگاه تاتنهام به دلیل بازنده شدن در بازی انجام نشده با رن از راهیابی به دور بعد لیگ کنفرانس اروپا بازماند.

9 بهمن 1400

انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج در کشور برتر شد

خبرنگاران/البرز رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کرج از برگزیده شدن انجمن کتابخانه های عمومی کرج به عنوان انجمن برتر در کشور خبر داد.

19 دی 1400
تعداد: (51)