دفاع تمام قد نیمار از لیونل مسی

به گزارش دانلود باران، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: منتقدان نمی دانند داخل تیم چه می گذرد و همیشه بیش از حد صحبت می کنند.

دفاع تمام قد نیمار از لیونل مسی

به گزارش گل، نیمار و لیونل مسی در سوپرکاپ فرانسه پیروز شدند سه گل از چهار گل تیم خود مقابل نانت را به ثمر برسانند. این دو فوق ستاره در فصل گذشته با انتقاد های فراوانی از سوی هواداران پاریسی روبرو شدند، اما حالا درخشش آن ها باعث شده تا همه رسانه ها از آن ها حرف بزنند.

نیمار پس از درخشش در سوپرکاپ فرانسه در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد مسی در فینال شروع جدیدی برای اوست یا نه، گفت: من اینطور فکر نمی کنم. فکر می کنم مردم بیش از حد صحبت می کنند. آن ها نمی دانند هر روز داخل تیم چه خبر است.

وی ادامه داد: لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی کند. مسی همیشه تفاوت ها را ایجاد می کند و با تیم سازگار می شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

ستاره برزیلی پاریسی ها عنوان کرد: از عملکردم راضی هستم. بازی بسیار خوبی داشتیم. شروع پیروزی بسیار مهم است. سوپرکاپ مسابقه ای است که با یک جام ختم می شود و هر اتفاقی بیفتد باید برنده شوید.

منبع: فرارو

به "دفاع تمام قد نیمار از لیونل مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع تمام قد نیمار از لیونل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید