زور عربستانی ها زیاد است!

به گزارش دانلود باران، کنفدراسیون فوتبال آسیا این روز ها در حال تدارک امکانات لازم برای استقرار کاروان های نمایندگان غرب آسیا برای حضور در دوحه در ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

زور عربستانی ها زیاد است!

طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات در قطر، قرار است کنندگان کشور ها به صورت جدا از هم در یک هتل اقامت کنند. یعنی کنندگان ایران در یک هتل و کنندگان دیگر کشور ها به صورت مجزا در یک هتل اقامت داشته باشند.

اما سعودی ها از هفته گذشته به این حکم AFC اعتراض کردند و خواهان هتل های جداگانه برای تیم های خود شدند. در نهایت کنفدراسیون آسیا برای سعودی ها استثنا قائل شد و اعمال نفوذ سعودی در بالاترین سازمان فوتبال آسیا جواب داد.

طبق گزارش نشریه الریاضیه بعد از مذاکرات رئیس فدراسیون عربستان با داتو دبیرکل AFC، در نهایت قرار شد کنندگان عربستان در این رقابت ها دو هتل اقامت داشته و کنندگان بقیه کشور ها در یک هتل اقامت کنند.

در نتیجه این اقدام تبعیض آمیز کنفدراسیون آسیا، کاروان تیم های الهلال و التعاون در یک هتل و کاروان تیم های الاهلی و النصر هم در هتل دیگری سکونت خواهند کرد.

در این رقابت ها استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو کنندگان ایران هستند و طبق اعلام AFC باید تمام این 4 کاروان در هتل ازدان دوحه اقامت کنند.

منبع: فرارو

به "زور عربستانی ها زیاد است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زور عربستانی ها زیاد است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید