سیل جان 3 نفر را گرفت ، خطر بیخ گوش 6 استان

به گزارش دانلود باران، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بارندگی ها در آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان شدت گرفته است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه های اسکان اضطراری هستند.

سیل جان 3 نفر را گرفت ، خطر بیخ گوش 6 استان

به گزارش دانلود باران، مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات اظهار داشت: پس از اعلام هشدار قرمز هواشناسی، امدادگران هلال احمر در 6 استان غربی کشور در آماده باش کامل بودند و در 24 ساعت گذشته تخلیه آب از 73 منزل مسکونی و نجات تعدادی از محصورشدگان از سیلاب اجرا شده است.

مرادی پور گفت: در 24 ساعت گذشته به 861 نفر در 11 شهر، 21 روستا و 2 منطقه عشایری امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه های اسکان اضطراری هستند، اضافه کرد: تا کنون 385 نفر اسکان اضطراری یافته اند و 24 نفر به نقاط امن منتقل شده اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: متأسفانه سیلاب در 24 ساعت گذشته جان 3 نفر را در شهرستان های بوکان، مهران و الموت به ترتیب در استان های آذربایجان غربی؛ ایلام و قزوین گرفت.

وی اظهار داشت: تا ظهر امروز پنجشنبه 24 فروردین 1402 از شدت بارش ها در شهرستان اندیکا استان خوزستان و شهرستان های بانه، سقز، سنندج و مریوان در کردستان کم شده اما بارندگی ها در آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان افزایش یافته و موجب آب گرفتگی در شهرستان های ارومیه، میاندوآب، گیلان غرب، اسلام آباد، سراوان، ملک شاهی، بروجرد، درود، الیگودرز و خرم آباد شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سیل جان 3 نفر را گرفت ، خطر بیخ گوش 6 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل جان 3 نفر را گرفت ، خطر بیخ گوش 6 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید