صعود شهرداری آستارا به دیدار پلی آف، پیروزی پرگل مقابل قزوین

به گزارش دانلود باران، این دیدار حساس، پربرخورد و مهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور یکشنبه شب و بدون حضور تماشاگر در استادیوم 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین و در یک هوای سرد و همراه با باد شدید برگزار شد.

صعود شهرداری آستارا به دیدار پلی آف، پیروزی پرگل مقابل قزوین

گل های تیم فوتبال شهرداری آستارا را مهرگان گلبرگ در دقیقه 22، رضا فخری در دقیقه 48 و گل نهایی تیم فوتبال شهرداری آستارا را حسین آفرین زاد در دقیقه 53 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در این دیدار که آیدین مسعودی دروازه بان اصلی خود و همچنین احمد آهی کاپیتان خود را در اختیار نداشت، از همان دقایق ابتدایی بازی کاملاً هجومی آغاز کرد و پیروز به شکست تیم کاسپین قزوین شد و به دیدار پلی آف و رقابت در دو بازی با نماینده استان همدان تیم پاس شد.

شهرداری آستارا که نماینده شایسته فوتبال استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور است، در دو بازی رفت و برگشت به دیدار پاس همدان خواهد رفت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم از 26 بازی و 15 برد، 52 امتیازی شده و تنها با اختلاف تفاضل گل کمتر (5 گل) با تیم استقلال ملاثانی استان خوزستان در رده دوم لیگ قرار گرفت و در صورت پیروزی مقابل تیم پاس همدان و در دو بازی جداگانه به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم در قالب 2 گروه 14 تیمی رقابت کردند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها و به سرمربیگری حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی و تیم های ملوان انزلی، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان حضور پیروزی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صعود شهرداری آستارا به دیدار پلی آف، پیروزی پرگل مقابل قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شهرداری آستارا به دیدار پلی آف، پیروزی پرگل مقابل قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید