عجیب ترین حمام های دنیا

به گزارش دانلود باران، آیا تا به حال به حمامی غیر از آنچه همواره انجام می دهید فکر نموده اید؟ حمام های مختلفی در اقصی نقاط جهان وجود دارد که به سنت ها و روش های خاص خود و آن منطقه خاص وابسته است.

عجیب ترین حمام های دنیا

حمام های عجیب در سراسر دنیا یکی از جاذبه های گردشگری به شمار می فرایند که شاید کمتر نام آن ها را شنیده باشید. حمام هایی که می توانید آن ها را با خود به این طرف و آن طرف حمل کنید یا حمامی که آن را با قهوه پر نموده اید. با دانلود باران همراه باشید تا چند مورد از عجیب ترین حمام های دنیا را بشناسید.

حمام رشته فرنگی رامن

این حمام خانواده نودل رامن در ژاپن مطمئنا یکی از آیین های حمام عجیبی است که ما دیده ایم. اگر بازسازی حمام شما آن قدر ادامه دارد که مجبور می شوید به عنوان خانواده در یک کاسه غول پیکر از رامن حمام کنید، واقعا باید تا زمانی که همه چیز مرتب گردد، دوش بگیرید.

حمام قهوه

می توانیم به راه های بهتری برای دریافت کافئین بیندیشیم تا اینکه در یک حمام قهوه غرق شویم. نفس کشیدن با قهوه خیلی خوب نیست. راه های بسیار بهتری برای رعایت نظافت شخصی وجود دارد.

جعبه صابون و وان حمام

یکی دیگر از سیستم های حمام قابل حمل، وان های کوچک متحرک است که شما را تا سر کار هم می رساند. اگر موقع رفتن به محل کار در ترافیک گیر نموده اید، حمام صبحگاهی ایده خوبی به نظر می رسد.

حمام آتشفشانی

اگر از این حمام آتشفشانی در سواحل کارائیب بازدید می کنید، بهتر است امیدوار باشید که دوش قابل حمل نیز در محل داشته باشند، چون در غیر این صورت سفر شما به شدت خراب می گردد.

حمام گِل

در یکی از جزایر ژاپن متداول است و سنت های خاص خود را دارد. این حمام برای بدن مفید است. باعث عرق کردن می گردد و خستگی را از تن به در می آورد.

حمام گوجه فرنگی

یکی از عجیب ترین حمام های دنیا فستیوال پرشوری است که در کلمبیا برگزار می گردد. جنگی که برنده ندارد، اما بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. شرکت کنندگان یکدیگر را با گوجه فرنگی هدف قرار می دهند و رود قرمز رنگی از آب گوجه به راه می اندازند.

حمام نفت خام

این حمام روش خطرناکی است. حتما چشم، بینی و دهان خود را دور نگاه دارید و مواظب باشید شعله ای در محل وجود نداشته باشد. برای ورم مفاصل (آرتروز) و بیماری های پوستی مفید است. این حمام در آذربایجان وجود دارد.

آبگرم کودک

این یکی واقعا زیبا است و ما آن را برای یاری به حذف تصویر دوش لذت بخش در فکر شما آورده ایم. این آبگرم های کودک برای زیبایی محض ساخته شده اند و لذت زیادی را برای بچه ها در پی دارند. اگر به جاذبه های گردشگری علاقه دارید، تماشا این ییلاق را از دست ندهید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری کوچک ترین کشورهای دنیا کدام اند؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "عجیب ترین حمام های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین حمام های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید