معرفی موسسه ونوس

به گزارش دانلود باران، موسسه ونوس یکی از محبوب ترین و برترین موسسات فعال در زمینه کلاس های کنکور در کشور است. دلیل این که چرا این موسسه توانسته است در چند سال اخیر به یکی از مهم ترین موسسات فعال در زمینه آمادگی برای کنکور سراسری تبدیل گردد را باید در عوامل مختلفی جستجو کرد. ونوس از مدرسان و اساتید برتر کشور بهره می جوید که همین امر سبب شده دانش آموزان علاقه بسیار زیادی به استفاده از کلاس های آموزشی موسسه ونوس نشان دهند.

معرفی موسسه ونوس

موفقیت در کنکور با ونوس

موفقیت در کنکور بدون شک به عوامل مهمی بستگی دارد، عواملی مانند کوشش های فردی، ساعات زیاد مطالعه، انجام تست های مختلف، دور بودن از استرس در دوران آمادگی برای کنکور و حتی داشتن تغذیه مناسب و ساعت خواب مناسب را باید از جمله شرایطی دانست که در تضمین موفقیت شما نقش اساسی ایفا می نمایند. کنکور اگرچه سال ها در کشور ما همانند یک هیولای وحشتناک معرفی شده است که شکست دادنش کاری سخت و حتی ناممکن به نظر می رسد، اما در عمل این چنین نیست و شما با اتخاذ یک روش درست و بعلاوه بهره بردن از کلاس های آموزشی و اساتید مجرب می توانید به راحتی از پس این هیولای به نظر شکست ناپذیر بر بیایید.

آشنایی با کنکور؛ نصف راه موفقیت

از قدیم گفته شده است برای موفقیت در هر جهتی باید آن جهت را به درستی شناخت و از پیچیدگی ها و ظرایف آن مطلع بود. کنکور نیز از این ماجرا مستثنی نیست. شما برای موفقیت در کنکور احتیاج دارید تا با تمام مسائل و بعلاوه جزئیات این امتحان بزرگ آشنا شوید. بدون شک در این راه داشتن مشاورانی کارکشته و باتجربه به شما یاری مهمی خواهد نمود. موسسه ونوس در این زمینه از غول های کنکور در کشور به شمار می آید چرا که ونوس تنها به ارائه کلاس های مختلف در تمام پایه ها بسنده ننموده است و شما را تا روز کنکور تنها نمی گذارد. با خرید هر یک از پکیج های موسسه ونوس شما این امکان را خواهید داشت که از مشاوران و بعلاوه برنامه ریزی مخصوص این موسسه بهره مند شوید. مشاوران فعال در گروه ونوس خود از افراد با تجربه و سابقه دار در زمینه کنکور بوده و بیشتر آنها جزو نفرات برتر و نخبه های سال های قبل تر کنکور به حساب می آیند.

برای قبولی در کنکور احتیاجی به کلاس کنکور ندارید!

از آن روزهایی که کلاس های کنکور پر ازدحام و با استقبال بسیار زیاد روبرو می شد، سالها گذشته است. تجربه به همگان ثابت کرد که اتفاقا کلاس کنکور می تواند حتی به دانش آموزان آسیب زند چرا که دانش آموزان در میزان تسلط و مطلعی بر روی دروس با یکدیگر متفاوت هستند و همین امر می تواند باعث دلسردی برخی از دانش آموزان و یا برعکس مغرور شدن بیش از حد عده ای دیگر بگردد. بعلاوه این روزها با توسعه ویروس کرونا به نظر می رسد حتی آموزش هم به سمت یک انقلاب نوین حرکت نموده است. موسسه ونوس یکی از پیشگامان این انقلاب درسی-آموزشی به شمار میرود، چرا که ونوس جزو اولین موسساتی بود که ابتکار کلاس های آموزشی بر روی دی وی دی را ارائه کرد. بنابراین حتی از این نظر نیز موسسه ونوس جزو برترین و مهم ترین موسسات کنکور در سطح کشور به شمار میرود. دی وی دی های ونوس برای تمام پایه ها و تمام رشته ها تهیه شده است. بعلاوه این موسسه از جدیدترین روش های آموزشی برای تفهیم بهتر دروس به دانش آموزان استفاده می نماید.

ونوس فقط یک موسسه کنکور نیست!

دی وی دی های آموزشی ونوس تنها مختص به دانش آموزان کنکوری نیست. این موسسه دی وی دی های متنوعی را برای تمام پایه ها تدارک دیده است. همانطور که می دانید موفقیت در کنکور، مسئله ای نیست که یک ساله به دست بیاید. شما برای موفقیت در کنکور احتیاج دارید از پایه ای قوی بهره مند باشید. بنابراین موسسه ونوس با در نظر گرفتن این احتیاج اقدام به تهیه و تدارک دی وی دی هایی متنوع نموده است.

انقلابی در شیوه ارائه دروس!

موسسه ونوس اولین موسسه ای است که اساتید آن اقدام به طراحی و خلق روشی نوین برای ارائه دروس به دانش آموزان زدند. در این روش، که به روش تدریس پله به پله معروف شده است، اساتید به سراغ هر مبحثی که می فرایند تعریفی اجمالی از ریشه آن مبحث و آنچه دانش آموز باید از قبل بداند ارائه می دهند و سپس به سراغ تدریس آن مبحث خاص می فرایند. این روش موجب می گردد تا دانش آموز با ریشه و سرشروع بحث مورد نظر آشنا گردد و حتی به نوعی برای او یک یادآوری نیز از آنچه پیش تر آموخته است اتفاق افتد.

در خصوص ونوس بیشتر بدانید

موسسه ونوس همانطور که پیش تر نیز گفته شد جزو اولین ها و شاید حتی اولین موسسه ای بود که اقدام به توزیع و انتشار کلاس های آموزشی به صورت دی وی دی کرد. این موسسه با این کار چند هدف را در نظر داشت. اولین هدف در راستای عدالت آموزشی بود، ونوس با این کار کوشش داشت انحصار طلبی بسیاری از کلاس های کنکور را به چالش بکشد و آموزش اصولی و حرفه ای را برای تعداد بیشتری از دانش آموزان با هزینه ای کمتر فراهم کند. دومین هدف ونوس بالابردن سطح آموزش بود، در کلاس های کنکور هرگز کیفیتی که یک دانش آموز می تواند به صورت فردی و در هنگام تماشای کلاس های ونوس تجربه کند اتفاق نمی افتد. سومین هدف موسسه ونوس توسعه کلاس های کنکور به تمام کشور بود، چرا که تا پیش از این کلاس های کنکور تنها در شهرهایی با امکانات و جمعیت بالا وجود داشتند اما ونوس با ارائه کلاس ها به صورت دی وی دی کلاس کنکوری به وسعت ایران ساخت!

موسسه ونوس که کار خود را در سال 1389 شروع کرد تا به امروز همیشه این اهداف را پیگیری نموده است و حتی می توان گفت آنها را توسعه نیز داده است. با پیوستن به خانواده ونوس شما نیز می توانید از برترین اساتید کنکور ایران بهره ببرید و علاوه بر یادگیری دقیق، پایه ای و اصولی مفاهیم، از روش نوین و به روز شده ای که اساتید موسسه ونوس برای ارائه دروس استفاده می نمایند نیز بهره مند شوید. از دیگر افتخارات موسسه ونوس باید به فراوری برنامه های آموزشی به صورت پخش زنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود. برنامه هایی که طبق آمار های خود صدا و سیما از برنامه هایی هستند که بیشترین مخاطبان آن طبیعتا دانش آموزان بوده و از نظر میزان مشاهده شدن نیز جزو برنامه های پرمخاطب صدا و سیما قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ونوس مراجعه کنید.

منبع: اتاق

به "معرفی موسسه ونوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی موسسه ونوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید