نزدیک به 350 هزار شماره به خاطر مزاحمت تلفنی قطع شدند

به گزارش دانلود باران، تهران (پانا) - طبق آخرین آمار، تا به امروز بیش از 345 هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت های پیامکی مسدود شده است.

نزدیک به 350 هزار شماره به خاطر مزاحمت تلفنی قطع شدند

به گزارش ایسنا، برای جلوگیری از ارسال پیغامک های تبلیغاتی، راه های مختلفی از جمله استفاده از سامانه #800* که برای ساماندهی پیغامک های تبلیغاتی به وسیله سامانه های ارسال پیغام کوتاه و با سرشماره های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شد، ایجاد شد.

پس از مسدود شدن سرشماره های پیغامکی، تبلیغات به وسیله خطوط شخصی به روشی رایج تبدیل شد و پس از آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصمیم گرفت سامانه 195 را برای مقابله با پیغامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی ارسال می شوند، راه اندازی کند.

بر این اساس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از زمان مسدود کردن پیغامک های مزاحم، تعداد خطوط شخصی قطع شده به دلیل مزاحمت پیغامکی را اعلام می نماید که طبق این آمار تا کنون، 345 هزار و 710 خط شخصی به دلیل مزاحمت پیغامکی قطع شده است.

این در حالی است که آمار خطوط قطع شده تا انتها بهمن ماه به 340 هزار و 874 رسیده بود.

کاربران در صورت مواجهه با پیغامک هایی که اقدام به ارسال پیغامک های تبلیغاتی با شماره شخصی می نمایند، می توانند شماره مورد نظر را به سامانه 195 ارسال نموده تا فرایند مسدود کردن سیم کارت های مزاحم را تسریع نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نزدیک به 350 هزار شماره به خاطر مزاحمت تلفنی قطع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک به 350 هزار شماره به خاطر مزاحمت تلفنی قطع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید