هتل های مقرون به صرفه کراکوف؛ لهستان

به گزارش دانلود باران، اگر قصد سفر به کراکوف در لهستان را دارید، ما در این مقاله به شما مقرون به صرفه ترین هتل ها و میهمانخانه ها را معرفی می کنیم. در خبرنگاران همراه ما باشید.

هتل های مقرون به صرفه کراکوف؛ لهستان

از مهمانسرا های به سبک کمونیستی گرفته تا هتل های مقرون به صرفه نزدیک فرودگاه، کراکوف برای هر قشری مکانی دارد. در این مقاله هتل های کراکوف را به شما معرفی می کنیم.

مهمانسرای انقلابی گودبای لنین (Good-bye Lenin Hostel)

این مهمانسرا با دکور و حال و هوای کمونیستی خود، در نزدیکی شهر تاریخی کراکوف قرار گرفته است. اتاق های آن تمیز و مرتب هستند و چندین تخت دونفره ساده نیز دارند.

بعلاوه، این مهمانسرا جنب منطقه (Dolny Młyny) قرار گرفته است که برترین رستوران های گیاهی و نوشیدنی ها را می توان در آنجا یافت.

مهمانسرای آتلانتیس (Atlantis Hostel)

یکی از محبوب ترین مکان ها برای جماعت توریست همین مهمانسرا است که در مرز بین دو منطقه اولدتاون (Old Town) و کازیمیرز (Kazimierz) از شهر واقع شده است. اتاق های آن بازسازی شده و تمیز هستند.

این مهمانسرا یک اتاق همراه با کار های هنری و هر اتاق یک بالکن رو به خیابان نیز دارد.

هتل کیو (Q Hotel)

هتل کیو یکی از مقرون به صرفه ترین هتل ها برای توریستان است که تنها پانزده دقیقه از قلب تاریخی شهر فاصله دارد. اتاق های آن مقرون به صرفه، ساده و شیک هستند.

این هتل لابی روباز و امکانات امروزی را در خود دارد. بعلاوه مکان این هتل نسبتا نزدیک به فرودگاه است.

مهمانسرای دهه 70 (70 Hostel)

این مهمانسرا مسافران را در قلب منطقه کازیمیرز (Kazimierz) می برد. جایی که عصر ها با فنجان قهوه و نوشیدنی های دیگر از شما پذیرایی می گردد. همان طور که از اسمش پیدا است، دکور این هتل به سبک دهه 70 است که حال و هوای آن موقع را در شما به وجود می آورد. بسیاری از اتاق های این مهمانسرا بزرگ و همراه با تخت دونفره هستند.

بعلاوه این مهمانسرا، سوییت های خصوصی همراه با یک آشپزخانه کوچک دارد.

مهمانسرای آرس (Ars Hostel)

این مهمانسرا در یک خیابان خلوت، بین قلعه ی واول (Wowel Castle) و رودخانه ویستولا (Vistula River) قرار گرفته است. اتاق های این مهمانسرا بزرگ و همراه با آشپزخانه هستند.

مهمانسرای راینک 7 (Rynek 7 Hostel)

حقیقتا برترین مهمانسرای کل کراکوف همین است. راینک (Rynek) در لهستانی به معنای میدان است و موقعیت آن نزدیک به سازمان UNESCO است.

مسافران نه تنها از چشم انداز زیبای کلیسا های گوتیک و رستوران ها لذت می برند، بلکه اتاق های آن تمیز و در لابی آن کنسول های بازی رایگان وجود دارد.

مهمانسرای فلامینگو (Flamingo Hostel)

مهمانسرای فلامینگو یکی دیگر از آن مکان هایی است که برای سال ها انتخاب اول مسافران و توریستان بوده است.

این مهمانسرا در وسط منطقه اولدتاون (Old Town) است. نه تنها موقعیت مکانی آن نزدیک به بازار شهر است، بلکه اتاق های آن بزرگ و همراه با آشپزخانه است. میهمانان بعلاوه می توانند در تور ها و برنامه هایی که برایشان در نظر گرفته شده است شرکت نمایند.

مهمانسرای وان ورلد (One World Hostel)

این مهمانسرای کوچک و جمع و جور، به علت خوش رفتاری و مهمان مداری اش معروف است. با اینکه اتاق های آن خیلی مدرن نیستند و خبری از بزن و بکوب های دیگر مهمانسرا ها نیست، اما مطمئن باشید با لبخند از شما پذیرایی می گردد و چند دوست نو در اینجا پیدا می کنید.

بعلاوه، این مهمانسرا تنها چندین قدم تا ایستگاه اصلی قطار شهر فاصله دارد.

مهمانسرای دکو (Deco Hostel)

اگر در پی توازنی میان شیک بودن و مقرون به صرفه بودن هستید، پس مهمانسرای دکو برترین گزینه برای شما است. مبلمان آن سیاه و سفید، خواب های آن به سبک قدیمی و در کل حال و هوای آن کلاسیک است.

این مهمانسرا درست در شمال منطقه اولد تاون، با چندین قدم فاصله از پارک های سرسبز و مرکز تاریخی شهر قرار گرفته است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "هتل های مقرون به صرفه کراکوف؛ لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مقرون به صرفه کراکوف؛ لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید