پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین

به گزارش دانلود باران، تابه حال به این فکر نموده اید که مکان های متروکه جهان علاوه بر ترس و دلهره، می توانند چهره ای بسیار زیبا و دوست داشتنی نیز داشته باشند؟ گاهی خاله از سکنه شدن جایی به معنای تازه رونق گرفتن آن منطقه است. با هواتوان زیباترین متروکه چین آشنا شوید.

پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین

در زیباترین روستای متروکه چین طبیعت با آمیختن به حضور پررنگ ردپای انسان چهره ای متفاوت و مملو از زیبایی به نمایش گذاشته است. با مجله گردشگری دانلود باران این روستای زیبای متروکه را بیشتر بشناسید.

زیباترین روستای متروکه چین چگونه است؟

روستای هواتوان یا هواتوانگ (Huaxi Village) در استان ژیانگسو در جزیره شنگ شان در ساحل شرقی چین واقع شده و به عنوان پول دارترین روستای چین شناخته می گردد. زیباترین روستای متروکه چین زمانی یک روستای ماهیگیری و فعال با سه هزار سکنه بود که آرام آرام روبه خاموشی رفت. چراغ رونق آن از کار افتاد و با ورود کشتی های بزرگ بندر کوچک آن دیگر ظرفیت بهره برداری های صنعتی را نداشت. روستا که خالی از سکنه شد، طبیعت در دل آن آغاز به پیشروی کرد و چهره روستا با چهره طبیعت یکی شد.

هواتوان به عنوان یکی از پول دارترین روستاهای چین شناخته می گردد. زیباترین روستای متروکه چین درگذشته یک روستای کشاورزی معمولی بوده، اما با رهبری ایالتی قوی و راهبردهای مالی خاص، به یک شهرک صنعتی و گردشگری تبدیل شد. هواتوان بعلاوه خانه بانویی با نام چنگگینگ است که به عنوان یکی از شخصیت های پرافتخار و معروف این روستا شناخته می گردد.

از طرفی این روستا دارای معماری خاص و برجسته ای است که از نظر معماری مدرن جلوه ای بسیار خاص و زیبا دارد. ساختمان های بلند و طراحی های خلاقانه در این روستا وجود دارد که نام برخی از طرح ها همانند برج طلایی و هتل پنج ستاره معروفیت یافته است. این معماری منحصربه فرد به هواتوان مجذوب کنندهیت و معروفیت بیشتری می بخشد.

زیباترین روستای متروکه چین به عنوان یک مقصد گردشگری معروف هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. تفریحات و فعالیت های متنوعی در این روستا وجود دارد که البته همگی در اطراف روستا واقع شده اند و شامل بازدید از موزه ها، پارک ها، مراکز خرید و تجاری می گردد.

تجربه های گردشگری در هواتوان شامل بازدید از معابد مذهبی، نمایشگاه ها، نمایش های هنری و فرهنگی، و بعلاوه تجربه غذاهای محلی و خرید اقلام سنتی است. بازارهای محلی در هواتوان جایی است که می توانید صنایع دستی محلی، محصولات محلی و سوغاتی های منحصربه فرد تهیه کنید.

علاوه بر این، در اطراف هواتوان مراکز تفریحی مختلفی نیز وجود دارند که شامل پارک ها، میدان های سبز، استخرها، مراکز ورزشی و باشگاه های شنا و گلف می شوند. این فضاها به گردشگران امکان فعالیت های تفریحی و آزاد در طبیعت را می دهند.

در نهایت، می توان گفت که هواتوان به علت ثروت، فراوانی و معماری خاص خود، به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است و تجربه بازدید از این روستا برای علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ چین، معماری مدرن و طبیعت زیبا بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب قصر ملی پنا و معماری عجیب و رمانتیکش! را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا

به "پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید