چگونه در دنیای دیجیتال، تقویم ها هنوز پر هوادار هستند؟

به گزارش دانلود باران، ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم که مملو از برنامه ها، ویجت ها، برنامه های افزودنی مرورگر و موارد دیگر است که به ما یاری می نمایند سازماندهی شده و در انجام وظایف خود، باقی بمانیم. با همه گزینه های تکنولوژیکی موجود، ارائه یک تقویم رومیزی سنتی به مشتریان یا کارمندان محاسن زیادی خواهد داشت.

چگونه در دنیای دیجیتال، تقویم ها هنوز پر هوادار هستند؟

آن ها مخاطبان شما را درگیر نگه می دارد

هر ماه اطلاعات جدیدی را برای مخاطبان شما به ارمغان می آورد و برند شما را به آن ها یادآوری می نماید. تقویم ها تمام روزهای سال برای کسب و کار شما را یادآوری می نمایند.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن ها برای همه کاربردی می باشند

چه به یک هدیه تعطیلات برای کارمندان خود احتیاج داشته باشید یا یک هدیه نمایشگاه تجاری برای مشتریان، یک تقویم دیواری، هدایای تبلیغاتی مفیدی برای همه مخاطبان است.گزینه های سه، شش یا دوازده ماهه و بعلاوه مقدار ها، شکل ها، تم ها و مواد فراوری مختلف را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

می توانید پیغام خود را کنترل کنید

زمانی که صحبت از انتقال اهداف و خدمات کسب و کار شما می گردد، مهم است که لحن را در نظر بگیرید. می خواهید شوخ طبع باشید؟ جوک ماه را درج کنید. احساساتی چطور؟ تاریخچه و رشد شرکت خود را مستند کنید. و برای حفظ آن به شدت کسب و کار، خدمات، تجربه و صلاحیت های خود را تبلیغ کنید. مهم نیست که چه پیغامی را می خواهید ارسال کنید، هر روز نزدیک مخاطبان شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

کاغذ همواره برای مخاطبان محبوب تر می باشد

برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، کاغذ اینجاست که بماند. محصولات چاپی بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند. زیرا مردم تحت تأثیر برنامه های تلفن سازمانی، تقویم های ایمیل و فهرست کارهای الکترونیکی قرار می گیرند. یک تقویم چاپی به مخاطبان شما رضایت از آنالیز رویدادهای تمام شده و توانایی نوشتن یادآورهای کوچک در روزهای مهم را می دهد. این یک مکمل عالی برای یاری به کارکنان و مشتریان شما در سازماندهی ماندن است.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

آن ها در همه جا نمایان می باشند

مهم نیست که هدایای تبلیغاتی شما در خانه یا محل کار به نمایش گذاشته گردد، به وسیله افراد زیادی دیده می گردد. تقویم ها در بعضی از شلوغ ترین مکان ها از جمله یخچال ها، اتاق های پست و دیوارهای اداری دیده می شوند.

نوشتن با دست خط خود روی آن ها به یادآوری حافظه یاری می نماید

مطالعات صورت گرفته به وسیله علم روانشناسی نشان داده است که نوشتن فیزیکی اطلاعات بیشتر از تایپ کردن به یادآوری حافظه یاری می نماید. تقویم راهی عالی برای مخاطبان شما برای پیگیری قرار دیدار های پزشک، بازی های ورزشی، عروسی ها، تولدها و موارد دیگر است.

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

آن ها یک هدیه شخصی مطابق با سلیقه شما می باشند

شما می توانید یک تقویم مارک دار و شخصی برای کسب و کار خود طراحی کنبد. هر ماه را می توان به گونه ای سفارشی کرد که شامل متن، تصاویر و پیغام هایی باشد که مطابق با علایق و احتیاجهای مخاطبان شما باشد. با نزدیک شدن به انتها سال، هدایای مشتری و کارمند در فهرست کارهای صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ قرار گرفته است. تقویم های تبلیغاتی برترین راه برای عرض تشکر هستند و در عین حال به حفظ کسب و کار شما در فکر مخاطبان یاری می نمایند.

منبع: مجله چاپخونه

به "چگونه در دنیای دیجیتال، تقویم ها هنوز پر هوادار هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در دنیای دیجیتال، تقویم ها هنوز پر هوادار هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید