یک قابلیت تازه به اینستاگرام اضافه شد

به گزارش دانلود باران، تهران (پانا) - اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام پسندهای خصوصی استوری (Private Story Likes) را معرفی کرد که به شما امکان می دهد استوری کاربران دیگر را لایک کنید.

یک قابلیت تازه به اینستاگرام اضافه شد

به گزارش ثریا، این خبر از سوی آدام موسری، مدیر اینستاگرام در توییتر اعلام شد. در حال حاضر تعامل به وسیله استوریهای اینستاگرام به صورت پیغام مستقیم به بخش اینباکس حساب کاربر ارسال می شوند اما سیستم نو پسندها (لایکها)، به صورت مستقل عمل خواهد نمود.

آن طور که در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده از سوی موسری نمایش داده شده است، رابط کاربری نو یک آیکن قلب را در زمان مشاهده استوریها در اپلیکیشن اینستاگرام نشان خواهد داد. هنگامی که روی این آیکن بزنید، فرد به جای پیغام خصوصی، اعلانی (نوتیفیکیشن) دریافت خواهد نمود. به گفته مدیر اینستاگرام، این سیستم کاملا خصوصی ساخته شده و شمارشگر لایک نخواهد داشت.

این شرایط استوریها را از پستهای اینستاگرام که شمارشگر عمومی برای پسندها دارند، متمایز می نماید. این قابلیت، نشان دادن حمایت و تحسین کاربران برای محتوای به اشتراک گذاشته شده در استوریهای اینستاگرام را راحت تر می نماید. هدف از این قابلیت فراهم کردن امکان ابراز حمایت کاربران از همدیگر و خلوت نگه داشتن بخش پیغامهای خصوصی عنوان شده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac، اینستاگرام اخیرا قابلیتهای نوی شامل آواتارهای سه بعدی و منوی چکاپ سکیوریتی و بعلاوه گزینه مرتب کردن فیدها را معرفی نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یک قابلیت تازه به اینستاگرام اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قابلیت تازه به اینستاگرام اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید