24 هتل و اقامتگاه در لرستان وجود دارد

به گزارش دانلود باران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: 24 هتل و اقامتگاه اصلی در استان وجود دارد.

24 هتل و اقامتگاه در لرستان وجود دارد

به گزارش دانلود باران عطا حسن پور اظهار کرد: در لرستان 24 هتل و اقامتگاه اصلی وجود دارد که اصلا جوابگو نیست لذا درصدد توسعه و تکمیل زیرساخت های اقامتی و به ویژه رفع موانع و مسائل سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه هستیم.

وی شرح داد: بخش خصوصی علاوه بر لرستان در کل کشور وارد حوزه گردشگری شده است و در استان ما خوشبختانه در سنوات اخیر چند سرمایه گذار خوب مانند کشت وصنعت گردشگری کشاورزی را در پیش گرفتند که در غرب کشور چنین پتانسیلی کم نظیر است همچنین با ورود شرکت ماهان تورهای پروازی لرستان هم افزایش پیدا کرد که اقدامی بی سابقه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره وجود چشمه و آبشار خدادادی بی شمار در استان، افزود: استان با وجود 69 آبشار طبیعی دائمی و فصلی در کشور رکورددار است از طرفی به عنوان سومین حوزه پر آب کشور، توسعه گردشگری آب و ورود سرمایه گذار خصوصی در این حوزه ضروری است که امید می رود از این هدیه الهی بیشترین استفاده را ببریم.

حسن پور ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیری های استاندار لرستان و قول مساعد ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص افزایش اعتبارت حوزه بازسازی بناها و اماکن تاریخی استان، گفت: تلاش می کنیم با جذب به موقع اعتبارت در سال جاری نسبت به بازسازی بناها و اماکن اولویت دار استان اقدام کنیم.

منبع: دنیای سفر

به "24 هتل و اقامتگاه در لرستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 هتل و اقامتگاه در لرستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید