400 نفر از اعضای طالبان کشته و زخمی شدند

به گزارش دانلود باران به نقل از خبرگزاری آوا، وزارت دفاع ملی افغانستان با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: در عملیات های نیروهای مسلح علیه شبه نظامیان طالبان طی 24 ساعت گذشته 258 عضو این گروه کشته شدند.

400 نفر از اعضای طالبان کشته و زخمی شدند

بر اساس اعلام وزارت دفاع ملی افغانستان، عملیات مذکور در 15 ولایت ننگرهار، پکتیکا، لوگر، غزنی، وردک، قندهار، هرات، بلخ، جوزجان، هلمند، تخار، بدخشان، قندوز، بغلان و کاپیسا اجرا شده است.

براساس این بیانیه، در عملیات نیروهای ارتش و پلیس افغانستان 142 نفر از اعضای طالبان هم زخمی شده اند.

بعلاوه تعداد زیادی مین جاسازی شده به وسیله طالبان در ولایت های مذکور کشف و خنثی و مقادیر زیادی سلاح و مهمات مربوط به این گروه هم منهدم شده است.

این در حالیست که از یک طرف کوشش ها برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان ادامه دارد و از سوی دیگر درگیری نیروهای امنیتی با طالبان هم در منطقه ها مختلف این کشور شدت گرفته است.

به گزارش دانلود باران، از یک طرف دور تازه مذاکرات بین الافغانی در دوحه مرکز قطر ادامه دارد و از طرف دیگر درگیری گروه طالبان با نیروهای امنیتی در سراسر افغانستان افزایش یافته است.

این در حالیست که با شروع خروج اشغالگران خارجی به سرکردگی تروریست های آمریکایی از افغانستان، واشنگتن در کوشش است تا از افزایش ناامنی در این کشور به اسم بهانه ای برای سوءاستفاده بهره برداری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "400 نفر از اعضای طالبان کشته و زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 نفر از اعضای طالبان کشته و زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید