تجلیل پاکدل از سرمربی و مربیان تیم ملی هندبال

به گزارش دانلود باران به نقل از فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مربی -30 اکتبر برابر با 8 آبان- در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم ملی حضور یافت و خطاب به ملی پوشان گفت: خوشبختانه موفقیت تیم ملی بانوان در کسب سهمیه جهانی رقابت های هندبال زنان اسپانیا افق خوبی به سمت هندبال بانوان روشن کرد طوری که سقف قراردادها در لیگ بانوان حداقل دو برابر شد و فدراسیون جهانی امروز از ما برنامه و تاریخ شروع لیگ برتر بانوان را خواهان شد که این امر بسیار مهم است.

تجلیل پاکدل از سرمربی و مربیان تیم ملی هندبال

وی اضافه نمود: در این راستا هدف تیم ملی باید کسب مقام در آسیا و کسب سهمیه جهانی باشد تا از این طریق بتوانیم هندبال در ایران را زنده نگه داریم و همه باید در این راستا هر چه در توان دارند، به کار ببرند.

پاکدل در ادامه اضافه نمود: البته همانطور که مانوئل مونتایا و کادرفنی پیش از این گفته اند، هر کسی که آماده تر باشد و عملکرد بهتری داشته باشد، قطعاً در تیم ملی جای خواهد داشت و این اصل مهمی است که به آن پایبند هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: تورنمنت قطر هم در این راستا آزمونی برای تیم ملی است و امیدوارم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و بتوانید خود را اثبات کنید.

وی در سرانجام گفت: روز جهانی مربی را حضور سرمربی و کادر فنی تیم تبریک می گویم و از مربیان تیم ملی به علت زحمات شأن برای موفقیت در راستا رقابت های قهرمانی آسیا تشکر می کنم.

در سرانجام این مراسم علیرضا پاکدل با اهدای گل از مربیان تجلیل کرد و عکسی به یادگار با کادر فنی و بازیکنان گرفت.

گفتنی است تیم ملی هندبال مردان بزرگسالان کشورمان امشب برای حضور در تورنمنت قطر راهی دوحه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تجلیل پاکدل از سرمربی و مربیان تیم ملی هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل پاکدل از سرمربی و مربیان تیم ملی هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید