والیبال

19 علت برای اخراج سرمربی تیم والیبال ایران

رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023 دنیا در شرایطی به خاتمه رسید که لهستان توانست عنوان قهرمانی این دوره از بازی ها را به خود اختصاص دهد. در بین تیم های آسیایی هم ژاپن شگفتی ساز سال جاری بود و ایران با افتی محسوس و با ارائه بازی های ضعیف به کارش با ایستادن...

3 مرداد 1402

سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف دو تیم مقاومت یزد و مس رفسنجان، تیم مقاومت یزد پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم مس رفسنجان عبور کند.

29 فروردین 1401

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور به تعویق افتاد

سرپرست کل رقابت های والیبال نشسته قهرمانی کشور از به تعویق افتادن زمان برگزاری این رویداد اطلاع داد.

19 فروردین 1401

سرمربی سابق تیم ملی مربی زنان نشد!

ولادیمیر آلکنو سرمربی پیشین تیم های ملی روسیه و ایران در یک برنامه ویدئویی به عنوان پیروز ترین مربی والیبال روسیه پس از فروپاشی شوروی حاضر شد.

13 بهمن 1400

اسم چهارمی سایپا در مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا

تیم والیبال بانوان سایپا به مقام چهارم رقابت های باشگاه های آسیا بسنده کرد.

1 آبان 1400

رتبه بندی نهایی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا، چین سوم شد

رتبه بندی نهایی یست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا تعیین شد.

1 مهر 1400

عطایی: امروز تنها به 6 بازیکن ما غذا رسید، گوش شنوایی وجود ندارد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر مشکل اصلی ما میزبانی و کیفیت و کمیت غذا است که متاسفانه گوش شنوایی هم وجود ندارد.

22 شهریور 1400

صعود نماینده فارس به مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر کشور

به گزارش خبرنگاران، آدینه شب مرحله نهایی مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور پس از 2 روز رقابت تیم های هیأت ورزش های جانبازان و معلولین فارس، شهرداری لنگرود، بوئین زهرای قزوین و رعد تهران با قهرمانی نماینده گیلان در شیراز به انتها رسید.

27 خرداد 1400

انواع بازی های ورزشی برای بچه ها و نوجوانان

بازی های ورزشی بچه ها باید علاوه بر سرگرمی کودک، باعث سلامتی و تناسب اندام او نیز گردد. در این مقاله به معرفی بعضی از بازی های ورزشی سرگرم کننده مانند انواع والیبال، هاکی، بازی با توپ و ... برای بچه ها پرداخته ایم.

9 اسفند 1399

آذرباتری با شکست خاتم به نخستین برد رسید

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتروالیبال امروز آدینه دو تیم خاتم اردکان و آذرباتری ارومیه در سالن فدراسیون رودر روی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت شاگردان ساسان خداپرست در آذرباتری پیروز شدند با نتیجه 3 بر یک خاتم...

7 دی 1399

اکبری قرارداد دو ساله داشت، نمی گذاریم سهمیه از استان خارج شود

به گزارش خبرنگاران با شروع فصل جابجایی لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با پیمان اکبری سرمربی فصل پیشین خود قراردادش را تمدید کرد. همچنین این باشگاه قرارداد خود را با پوریا فیاضی تمدید و میثم صالحی و پوریا یلی را نیز برای فصل جدید به خدمت گرفت.

31 تیر 1399

لغو تمام مسابقات ورزش های دانشگاهی تا مردادماه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان طی نامه ای از سوی رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی مسابقات جهانی 2020 تا خاتمه مرداد ماه لغو شد.

26 اردیبهشت 1399