اکبری قرارداد دو ساله داشت، نمی گذاریم سهمیه از استان خارج شود

به گزارش دانلود باران با شروع فصل جابجایی لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با پیمان اکبری سرمربی فصل پیشین خود قراردادش را تمدید کرد. همچنین این باشگاه قرارداد خود را با پوریا فیاضی تمدید و میثم صالحی و پوریا یلی را نیز برای فصل جدید به خدمت گرفت.

اکبری قرارداد دو ساله داشت، نمی گذاریم سهمیه از استان خارج شود

پیمان رضایی در گفتگو با دانلود باران درباره تمدید قرارداد باشگاه شهرداری ارومیه با پیمان اکبری گفت: اکبری قرارداد دو ساله با باشگاه داشت با توجه به اینکه رقابت های لیگ 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام باقی ماند ادامه همکاری میسر نشد و با شروع لیگ 99 همکاری را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درباره هدف تیم والیبال در رقابت های لیگ 99 گفت: هدف گذاری باشگاه این است که تیمی در شأن هواداران و عاشقان ارومیه با رویکرد جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی است. با هدف کسب سکو برای مردم ارومیه گام در مسابقات خواهیم گذاشت.

وی درباره حضور تیم شهرداری جوان ارومیه که از لیگ دست اول جواز حضور در لیگ برتر را نیز کسب کرده است گفت: طبق آئین نامه جدید یک شهر نمی تواند دو تیم در رقابت های لیگ برتر داشته باشد. البته هنوز مصوبه ای صادر نشده است ولی اصلاحیه آئین نامه جدید این را می گوید. ارومیه در سال های گذشته نیز دو تیم در لیگ برتر داشته است وزیر ساخت های لازم را دارد. پیگیر اسپانسر هستیم و اگر نتوانیم از ارومیه دو تیم راهی لیگ کنیم قطعاً نمی گذاریم سهمیه از استان خارج شود.

رضایی ادامه داد: ارومیه سابقه میزبانی در لیگ ملت ها را دارد و زیر ساخت های مناسبی دارد. هنوز این اصلاحات به تصویب مجمع نرسیده است اما نمی گذاریم از استان سهمیه خارج شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اکبری قرارداد دو ساله داشت، نمی گذاریم سهمیه از استان خارج شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری قرارداد دو ساله داشت، نمی گذاریم سهمیه از استان خارج شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید