زوار: شاخصه مسابقات باشگاه های آسیا حضور جوانان در ویترین تکواندو ایران بود، تیم امید باید در سریع ترین زمان تشکیل گردد

به گزارش دانلود باران، سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: شاخصه شاخص رقابت های جام باشگا های آسیا حضور بازیکنان باآتیه در ویترین تکواندوی ایران بود.

زوار: شاخصه مسابقات باشگاه های آسیا حضور جوانان در ویترین تکواندو ایران بود، تیم امید باید در سریع ترین زمان تشکیل گردد

محمدرضا زوار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دانلود باران، درباره برگزاری دهمین دوره رقابت های تکواندوی جام باشگاه های آسیا در ایران گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا در حالی برگزار گردید که کشورمان همچنان با محدودیت های ایجاد شده از ویروس کرونا روبرو است، اما با برنامه ریزی خوب و به کارگیری تمهیدات لازم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شرایط ایمن و مناسبی در جهت اسکان تیم ها در هتل محل برگزاری ایجاد شد.

وی اضافه کرد: اتفاقی خوشایند که باعث شور و نشاط در میان باشگاه ها و تکواندوکاران ایرانی و بعلاوه کشورهای همسایه شد و شاهد بودیم با همکاری بعضی مربیان و ورزشکاران ایرانی هیجان بسیار خوبی در این رویداد وجود داشت و برای اولین بار طی سال های گذشته رقابت جذابی بین سه باشگاه شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت. رقابتی که تا انتها مسابقات وجود داشت و هر لحظه صندلی این سه تیم تغییر می کرد و جابه جا می شد و این نشانگر سطح مطلوب این مسابقات بود.

سرمربی تیم تکواندوی کن در خصوص نایب قهرمانی این تیم مطرح نمود: همانگونه که قبل از مسابقات اعلام نموده بودیم، سیاست باشگاه لوازم خانگی کن همیشه بر مبنای سازندگی و معرفی استعدادهای نو در عرصه تکواندو کشور است و خدا را شکر می کنم که بنا به اذعان اساتید و کارشناسانی که در محل مسابقات حضور داشتند، جوانان باانگیزه و آینده دار ما مشاخصات چشم نواز و زیبایی را به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه کادر فنی باشگاه های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد هم با اعتماد به نسل جوان تکواندو نشان دادند، با تزریق خودباوری و ارتقای ذهنی با نسل نو می توان تکواندوی ایران را برای سالیان سال بیمه کرد.

زوار راجع به حضور چهره های نو در مسابقات گفت: به نظرم شاخصه شاخص این مسابقات قرار گرفتن تعدادی بازیکن باکیفیت و آینده دار و جویای نام در ویترین تکواندوی ایران بود. در تمامی اوزان نفراتی قرار گرفته بودند که می توانند با قدری اعتماد به آنها، طی سال های آینده در هر وزن چندین بازیکن همطراز به تیم های ملی تزریق کرد. مهمترین دستاورد این مسابقات، لزوم تشکیل تیم امید در سریع ترین زمان ممکن بود و یقین دارم با برطرف بعضی ایرادات فنی در این بازیکنان بتوانیم پشتوانه های خوبی را به تیم ملی تکواندوی بزرگسالان منتقل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جوانانی همانند آرین ابراهیم زاده، مهدی حاجی موسایی، راستین خواجوی، علی توکلی، صادق دهقانی، علیرضا نظری، علیرضا علیخان زاده، علیرضا عباسی، محمدحسین زاهدی، محمدمهدی عمادی، احمدرضا مختاری، مهران برخورداری، سعید فتحی و علیرضا نادعلیان نوید روزهای درخشانی را به اهالی تکواندوی ایران دادند.

سرمربی تیم تکواندوی کن در انتها مطرح نمود: ضمن احترام به کوشش و زحمات کلیه مربیان و ورزشکاران داخلی و خارجی که در این رویداد شرکت کردند، تبریک ویژه ای بابت موفقیت تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی دارم که در فضایی کاملاً حرفه ای و ورزشی با رعایت اصول اخلاقی به هر چه بهتر شدن این مسابقات یاری کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زوار: شاخصه مسابقات باشگاه های آسیا حضور جوانان در ویترین تکواندو ایران بود، تیم امید باید در سریع ترین زمان تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوار: شاخصه مسابقات باشگاه های آسیا حضور جوانان در ویترین تکواندو ایران بود، تیم امید باید در سریع ترین زمان تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید