فزونی رئال مادرید مقابل والنسیا با چاشنی اشتباه داوری

به گزارش دانلود باران، رئال مادرید و والنسیا در ملاقات هفته بیست و نهم خود در استادیوم الفردو دی استفانو با قضات خوزه سانچز به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 3 بر صفر به سود رئال به خاتمه رسید.

فزونی رئال مادرید مقابل والنسیا با چاشنی اشتباه داوری

به گزارش دانلود باران، در دقیقه 21 این بازی والنسیا توسط رودریگو به گل رسید اما این گل پس از آنالیز وی ای آر مردود اعلام شد.

توپ پس از اثرگذاری توسط ماکسی گومز که در آفساید قرار داشت به رودریگو رسیده بود و به همین دلیل داور پس از آمدن به کنار زمین و بازبینی صحنه اعلام آفساید کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال گردد.

در نیمه دوم فشار حملات رئال مادرید بیشتر شد و در دقیقه 61 کریم بنزما روی پاس ادن هازارد توانست دروازه تیم فوتبال والنسیا را باز کند در دقیقه 74 ورود مارکو آسنسیو با گل دوم رئال توام شد، حرکت فوق العاده زیبای فرلاند مندی از سمت چپ و کاتبک و پاس رو به عقب برای آسنسیو، با شوتی محکم این بازیکن توانست دروازه تیم فوتبال والنسیا را برای دومین بار باز کند. در دقیقه 86 حرکت عالی سمت راست مارکو اسنسیو با کاتبکی دیگر این بار شوت عالی و پای چپ بسیار قدرتمند کریم بنزما روبه رو شد تا گل دوم بنزما و سوم رئال مادرید در این مسابقه به ثمر برسد.

بنزما با دبل در بازی امشب مقابل والنسیا با پشت سر گذاشتن فرانس پوشکاش با 243 گل به پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری این ملاقات گفت: فشار بر بارسلونا تا خاتمه فصل شرایط همین خواهد بود و می دانیم که رقابت برای قهرمانی تا روز خاتمهی ادامه دارد. امشب از بازی و نتیجه ای که کسب کردیم خوشحالم. در نهایت بازیکنان هستند که در زمین می جنگند و باید به آنها تبریک گفت. امشب نمایشی کامل و عالی داشتیم و از حالا باید به بازی با سوسیداد فکر کرد.

زیدان در ادامه گفت: ملاقات سویا-بارسا؟ هر بازی داستان خود را دارد. تا خاتمه فصل اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد.

رئال مادرید با این پیروزی با 62 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد و بارسلونا با 64 امتیاز همچنان صدرنشین لالیگاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "فزونی رئال مادرید مقابل والنسیا با چاشنی اشتباه داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی رئال مادرید مقابل والنسیا با چاشنی اشتباه داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید