برندسازی شهری سبب شناخت بیشتر شهرها می شود

به گزارش دانلود باران، آرش ظفری ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح بیست و پنجمین نشست هم اندیشی روابط عمومی کلانشهرهای کشور با اشاره به اینکه موضوع این گردهمایی ارتباطات و شهرگردی هنری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم لذا موضوع این نشست را همکاری و هم افزایی بیشتر کلانشهرها جهت جذب گردشگران بنا نهادیم.

برندسازی شهری سبب شناخت بیشتر شهرها می شود

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به سه کارگروه تخصصی حوزه روابط عمومی ها شرح داد: کارگاه دیپلماسی شهری در حوزه بین الملل، کارگاه برند شهری و تبلیغات محیطی در حوزه سازمان زیباسازی عنوان کارگاه های جانبی تخصصی با موضوع روابط عمومی زیباسازی شهری است که توسط اساتید خبره این فن ارائه می شود.

وی ادامه داد: کارگاه ارتباطات و گردشگری در حوزه روابط عمومی با موضوع اقتصاد شهری، تحول شهری، میراث فرهنگی و ظرفیت فرهنگی شهری از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده نشست بیست و پنجم همایش روابط عمومی های کلانشهرهای کشور در اصفهان است.

ظفری تاکید کرد: کلانشهرهای ما همانند سایر شهرهای کشورهای جهان باید به سمت و سوی برندسازی بروند و برای شهر خود یک تعریفی داشته باشند که معرف تمام خصوصیات آن شهر در یک کلام باشد.

وی اضافه کرد: برندسازی شهری سبب شناخت بیشتر آن شهر می شود و در این همایش موضوع روابط عمومی های کلانشهرها همین برندسازی شهری است

کلید موفقیت روابط عمومی ها در انتقال تجربیات و هم افزایی است

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان، نیز با اشاره به ظرفیت های مختلف این همایش اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که باید در این همایش مورد توجه قرار گیرد، تبیین نقش و جایگاه این همایش در شرایط عملکرد روابط عمومی ها است.

وی ادامه داد: یکی از ایرادات جلسات گذشته این بوده که در راستای تبیین شرایط و جایگاه این همایش فعالیت خاصی صورت نگرفته و از همین رو باید توجه داشت که موفقیت روابط عمومی ها در انتقال تجربیات و هم افزایی بیشتر است.

هادی نباتی نژاد بیان نمود: خیلی از مباحث مختلف در شهرها اجرا می شود که ظرفیت های خوبی برای سایر شهرها است، مباحثی مثل کمپین های مختلف در راستای مسائل کلانشهرها از جمله این ظرفیت های مهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برندسازی شهری سبب شناخت بیشتر شهرها می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی شهری سبب شناخت بیشتر شهرها می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید