برگزاری نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

به گزارش دانلود باران، نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوع تدریس کتاب اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی برگزار می گردد.

برگزاری نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت مجازی با موضوع تدریس کتاب اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی،در 30 جلسه دو ساعته برگزار می گردد.

این دوره با درخواست اتحادیه روان شناسی اندونزی و با مشارکت گروه روان شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز HRTE اندونزی (مرکز آموزش و توانمندسازی منابع انسانی اندونزی) از تاریخ 19 دی 1401 شروع می گردد.

دوره به زبان فارسی با ترجمه همزمان به اندونزیایی برگزار می گردد و کلیه روان شناسان و مشاوران دارای مجوز تأسیس مطب یا مرکز مشاوره و فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی رشته روان شناسی و مقاطع بالاتر در کشور اندونزی می توانند در دوره مذکور ثبت نام نمایند.

هزینه دوره یادشده 300 دلار به ازای هر نفر مشخص شده است و در انتها دوره به شرکت نمایندگان، پس از احراز صلاحیت های لازم و تأیید مدرس دوره، گواهی معتبر از طرف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و اتحادیه روان شناسی اندونزی به صورت مشترک اعطا می گردد.

دانلود باران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین دوره آموزشی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید