بلینکن: واشنگتن از تمامی ابزار های خود برای مقابله با توسعه فناوری پهپاد های ایران استفاده می نماید

به گزارش دانلود باران، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به تحریم های نو کشورش علیه ایران تاکید نمود: واشنگتن از تمامی ابزار های خود برای مقابله با توسعه فناوری پهپاد های ایران استفاده می نماید.

بلینکن: واشنگتن از تمامی ابزار های خود برای مقابله با توسعه فناوری پهپاد های ایران استفاده می نماید

به گزارش گروه بین الملل دانلود باران، روز آدینه وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای از تحریم های تازهی علیه ایران اطلاع داد.

براساس این بیانیه، تحریم های تازه آمریکا بر 4 شخص به نام های یوسف ابوطالبی، سعید آقاجانی، عبدالله محرابی، محمد ابراهیم زرگر طهرانی و 2 نهاد شامل یک کشتی با پرچم لیبریا؛ تحت عنوان شرکت های کیمیا پارت سیوان و اوج پرواز ما دو نفر تاثیر خواهد گذاشت.

طبق اعلام وزارت خزانه داری آمریکا افراد و نهاد های تحریم شده در توسعه صنعت پهپادی ایران نقش داشته اند.

پس از انتشار این اخبار در بامداد روز شنبه، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز بیانیه ای را در رابطه با این تحریم های تازه صادر و اظهار داشت: واشنگتن میخواهد تا از تمامی ابزار های بمنظور مقابله با فعالیت ها و نفوذ ایران از جمله اشاعه هواپیما های بدون سرنشین استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از همه ابزار های موجود و کاربردی از جمله تحریم، برای جلوگیری، بازدارندگی، و از بین بردن شبکه های تدارکاتی که مواد و فناوری مرتبط با پهپاد را به ایران عرضه می نمایند، استفاده می نماید، گفت: نهاد های ایرانی که در چنین گسترشی دست دارند نیز شامل اقدامات خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بلینکن: واشنگتن از تمامی ابزار های خود برای مقابله با توسعه فناوری پهپاد های ایران استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلینکن: واشنگتن از تمامی ابزار های خود برای مقابله با توسعه فناوری پهپاد های ایران استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید