بی توجهی به یک پیشنهاد نجومی

به گزارش دانلود باران، وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در راستا تمدید قراردادش با این باشگاه واقع شده است. وینی پس از فصل درخشانش قطعاً مشتریان بزرگی در فوتبال اروپا دارد اما این بازیکن خود را مدیون به رئال می داند و به چیزی جز موفقیت در رئال مادرید فکر نمی کند.

بی توجهی به یک پیشنهاد نجومی

روزنامه مارکا گزارش داده است که پی اس جی از ماه نوامبر 2021 تا کنون به طور مداوم با وکلای وینیسیوس تماس می گیرد و از او می خواهد که قراردادش را تمدید نکنند. آن ها از وینی خواسته اند تا قراردادش را تمدید نکند و در سال 2024 رایگان به پی اس جی برود. پاریسی ها حتی به این بازیکن پیشنهاد دستمزد سالانه 40 میلیون یورو را داده اند. این در حالیست که حداکثر مبلغ پیشنهادی رئال به جونیور برای تمدید سالی 12 میلیون یوروست یعنی چهار برابر کمتر! پی اس جی حتی پیشنهاد پاداش انتقالی نجومی را به وینی داده است اما بازیکن برزیلی به هیچ وجه به این پیشنهادها توجهی نداشته است چرا که فقط و فقط می خواهد ر رئال بازی کند.

وینیسیوس هرگز علامت مثبتی به سوی پی اس جی ارسال نکرد چرا که حس می نماید که رئال بالاترین نقطه برایش است به و به جدایی از این تیم فکر نمی نماید و به همین دلیل به لیورپول، چلسی و یونایتد نیز پاسخ منفی داده است.

او به زودی قراردادش را تا 2026 یا 2027 تمدید خواهد نمود و رقم فسخ قراردادش به یک میلیارد یورو می رسد. این بازیکن با احتساب پاداش به سالی 10 میلیون یورو دستمزد تا 2026 می رسد که از 2026 به به بعد ممکن است این مبلغ به سالی 12 میلیون یورو برسد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "بی توجهی به یک پیشنهاد نجومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی به یک پیشنهاد نجومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید