تمجید سرمربی هال سیتی از فوتبالیست های ایران، مشکل صیادمنش چیست؟

به گزارش دانلود باران، نشریه یورکشایر پست در گزارشی به آنالیز عملکرد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی پرداخت و بخشی از گفتگوی شوتا آروالادزه سرمربی این تیم را درباره مهاجم ایرانی منتشر کرد.

تمجید سرمربی هال سیتی از فوتبالیست های ایران، مشکل صیادمنش چیست؟

این نشریه با اشاره به مشکل گلزنی صیادمنش در هال سیتی نوشت: پیش بینی کردن در فوتبال می تواند خطرناک باشد، اما با خیال راحت می توان در خصوص اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی هال سیتی صحبت کرد. جابجایی بین باشگاه ها در اواسط فصل به ندرت ساده است، به ویژه زمانی که شما نه تنها کشورها بلکه فرهنگ های متفاوت را با هم عوض می کنید. این واقعیتی است که صیادمنش در انتها ژانویه از تیم فنرباغچه یکی از غول های فوتبال ترکیه به یورکشایر شرقی نقل مکان کرد.

آروالادزه در این خصوص گفت: اگر صیادمنش هفته گذشته گل می زد برای من خیلی بهتر بود و یک جهش بزرگ بود. او در هفته های اخیر دو موقعیت عالی داشته است اما این اتفاق پایان می افتد. دوست داشتم خیلی بیشتر از صیادمنش استفاده کنم، اما او مصدوم شد نیازمند زمان است.

سرمربی هال سیتی اضافه کرد: اما من از روز اول تعجب کردم که او واقعاً سریع با تیم ادغام شد. فکر می کنم باید برای باشگاه، بازیکنان و کادر فنی اعتبار زیادی قائل شویم. آنها درهای زندگی اجتماعی را که ما اینجا داریم باز نموده اند.

طبق اعلام این نشریه، باشگاه هال سیتی تمام کوشش خود را می نماید تا به صیادمنش برای انطباق با زندگی در یورکشایر یاری کند. در همین ارتباط پنجشنبه گذشته ایلیجالی مالک باشگاه هال سیتی بازیکنان و کادر فنی را برای بازدید هوایی از شهر و صرف یک وعده غذایی تیمی به رستوران ایتالیایی برد.

سرمربی هال سیتی تاکید نمود: او (صیادمنش) بازیکن خوب و پرشوری است و اراده ای برای عملکرد خوب در فوتبال دارد. آنها (ایرانی ها) این سابقه را دارند.

آروالادزه بعلاوه با تمجید از تربیت و رفتار مهاجم ایرانی اش توضیح داد: صیادمنش به خوبی بزرگ شده است و از احترام و موقعیتش و بعلاوه نحوه رفتار با بازیکنان در رختکن مطلع است.

سرمربی هال سیتی گفت: اگر می خواهیم بازیکنان پیروز شوند، باید کوشش کنیم تا آنها را در هر موردی مشارکت دهیم. فرض کنید آنها چهار ساعت از ساعت 9 صبح تا ساعت 1 یا 1:30 بعد از ظهر در باشگاه وقت می گذرانند. آنها بقیه ساعات بیرون هستند. فکر نمی کنم حضور در زوم و اسکایپ و صرف ناهار با خانواده هایشان بر روی صفحه نمایش باعث گردد بهتر بازی نمایند. آنها باید یکپارچه و نزدیک شوند. انگلیسی صیادمنش به میزان کافی خوب است و نامزدش هم اینجاست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمجید سرمربی هال سیتی از فوتبالیست های ایران، مشکل صیادمنش چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سرمربی هال سیتی از فوتبالیست های ایران، مشکل صیادمنش چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید