جمع آوری زباله گردها از 10 منطقه تهران ، زباله گردها کجا می روند؟ ، فعالیت خانوادگی و شبکه ای اتباع کشور همسایه

به گزارش دانلود باران، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از جمع آوری زباله گردها از 10 منطقه مرکز خبرداد.

جمع آوری زباله گردها از 10 منطقه تهران ، زباله گردها کجا می روند؟ ، فعالیت خانوادگی و شبکه ای اتباع کشور همسایه

به گزارش دانلود باران آنلاین، محمد عزیزی با اشاره به این منطقه ها شهر اضافه نمود: در منطقه ها 15، 12، 21، 22، 5، 8، 13، 14 و 7 زباله گردها را جمع آوری نموده ایم و تقریبا کار مدیریت شده است. البته در منطقه 4 نمی توانم ادعا کنم به صورت صددرصدی، اما بالغ بر 60 درصد زباله گردها جمع آوری شده اند.

او در پاسخ به این پرسش که زباله گردها به کجا می روند، گفت: این شغل آنها بوده و باید شغل شان را عوض نمایند. بیشتر زباله گردها اتباع بوده و به صورت شبکه ای کار می کردند. مثلا از یکی از روستاهای کشورهای همسایه آمده و به صورت خانوادگی مشغول به فعالیت بودند. این افراد باید شغل شان را عوض نمایند.

از دستگاه قضا و پلیس یاری گرفتیم

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهر تهران تأکید کرد: عموما زباله گردها تحت پوشش چند سرنموده فعالیت می کردند، بر همین اساس با یاری گرفتن از دستگاه قضا و نیروی انتظامی وارد موضوع جمع آوری زباله گردها شدیم و به تدریج این افراد را از منطقه ها خارج کردیم.

جمع آوری زباله گردهای منطقه یک؛ تا یک ماه دیگر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهر تهران بیان نمود: تقریبا در 10 منطقه بیش از 90 درصد زباله گردها خارج شدند. برای منطقه ها 1 تا 3 هم تا یک ماه دیگر فراخون می دهیم تا زباله گردها را جمع آوری نمایند. باید در کل تهران دیگر زباله گردی نداشته باشیم.

عزیزی بعلاوه به راه اندازی ایستگاه MRF اشاره نمود و گفت: خوشبختانه کار در منطقه ها 5، 21 و 22 روی ریل افتاده است و به زودی کارها به خوبی انجام می گردد و مسئله ای در این زمینه نداریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "جمع آوری زباله گردها از 10 منطقه تهران ، زباله گردها کجا می روند؟ ، فعالیت خانوادگی و شبکه ای اتباع کشور همسایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری زباله گردها از 10 منطقه تهران ، زباله گردها کجا می روند؟ ، فعالیت خانوادگی و شبکه ای اتباع کشور همسایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید