پیشنهاد 30میلیارد تومانی برای یحیی گل محمدی!

به گزارش دانلود باران، اگر خیال نموده اید این باشگاه پولدار صنعتی فقط به بازیکنان پرسپولیس پیشنهادات 25، 20 و 15 میلیارد تومانی می دهد سخت در اشتباهید! پیش از این تیم مورد نظر صنعتی دنبال استخدام یحیی گل محمدی سرمربی پیروز پرسپولیس بوده است.

پیشنهاد 30میلیارد تومانی برای یحیی گل محمدی!

مدیران این باشگاه صنعتی از سال گذشته و پس از پیروزیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال آن رقابت ها به یحیی گل محمدی پیشنهاد دادند از تهران کوچ نموده و در شهرستان سرمربیگری این تیم را برعهده بگیرد. در آن مقطع یحیی گل محمدی به علت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و علاقه به شغل خودش محترمانه به این باشگاه صنعتی جواب رد دادند. با این وجود مدیران این باشگاه پولدار بی خیال یحیی گل محمدی نشده و باز هم از طُرُق مختلف سعی کردند رضایت این سرمربی شناخته شده و پیروز را برای همکاری جلب نمایند.

از آن روز تا همین دیروز و پنجمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم مدیران تیم صنعتی سرمربی سرخپوشان تهرانی را رها ننموده و در پیام و پسغام های خود مبلغ پیشنهادی خود برای یحیی گل محمدی را بالا و بالاتر بردند. در همین ارتباط شنیدیم آخرین پیشنهاد این باشگاه صنعتی به یحیی گل محمدی مبلغ 30 میلیارد تومان برای یک فصل بوده که این رقم برای یک سرمربی در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است. این درحالی است که یحیی گل محمدی آذرماه سال گذشته قرارداد خودش با پرسپولیس را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد و حالا تا سال 1402 سرمربی این تیم پرطرفدار کشورمان است.

باشگاه صنعتی هم به این موضوع واقف بوده و حتی پیشنهاد داده است خسارات ناشی از این قرارداد را بپردازد، اما جواب یحیی گل محمدی تا به امروز منفی بوده است. اگر گل محمدی تا انتها لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس بماند، بالاتر از علی دایی، باسابقه ترین مربی داخلی این تیم در لیگ حرفه ای ایران خواهد شد و بعلاوه فرصت شکستن رکورد برانکو ایوانکوویچ را هم خواهد داشت. اما هدف اصلی یحیی گل محمدی در پرسپولیس طلسم شکنی در آسیا و قهرمانی در این رقابت هاست. اتفاقی که می تواند او را پیروز ترین مربی تاریخ پرسپولیس نموده و نامش را برای همواره در تاریخ این باشگاه و فوتبال ایران ثبت کند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پیشنهاد 30میلیارد تومانی برای یحیی گل محمدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 30میلیارد تومانی برای یحیی گل محمدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید