حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش دانلود باران، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی تهران اطلاع داد.

حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

علی مستوفیان در گفت و گو با دانلود باران اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است که در آن به معرفی استان پرداخته و پتانسیل های گردشگری استان را به رخ بکشیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه علاوه بر مزیت معرفی جاذبه های گردشگری برای حضور مسافران، فرصت مناسبی است تا بسته های سرمایه گذاری استان نیز برای سرمایه گذاران تعریف گردد تا پس از اتمام نمایشگاه، در صورت موافقت اقدام به همکاری با استان برای اجرا پروژه های گردشگری نمایند.

مستوفیان بعلاوه گفت: با شیوع بیماری کووید 19 در جهان، حوزه گردشگری آسیب های بسیاری دید و کشورهای مختلف اکنون در پی جبران این آسیب ها هستند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های فیتور و اکسپو در اسپانیا و امارات متحده عربی طی سال جاری نشان از همین دیدگاه دارد و نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نیز از حیث زمان برگزاری تحت تاثیر آن ها واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشورهای بسیاری بر اجرای این نمایشگاه ها حساب نموده اند، تاکید نمود: ما نیز می توانیم با تعریف کردن بسته های سرمایه گذاری خود از این فرصت استفاده نماییم.

وی ادامه داد: خراسان شمالی در این نمایشگاه، غرفه ای به مساحت 100 متر دارد که فضای مناسبی برای فعالیت های مختلف به شمار میرود.

مستوفیان گفت: از تمامی واحدهای اقامتی، پذیرایی، بومگردی و... استان دعوت نموده ایم تا در این نمایشگاه حضور پیدا نمایند.

به گزارش دانلود باران، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران 9 تا 12 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها بین المللی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید