خبرنگاران اصناف و کسبه قزوین نگران چک های سررسید شده خود نباشند

به گزارش دانلود باران، قزوین-خبرنگاران- جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: اصناف و کسبه استان، نگران چک های سررسید شده خود نباشند چون تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

خبرنگاران اصناف و کسبه قزوین نگران چک های سررسید شده خود نباشند

به گزارش دانلود باران، منوچهر حبیبی روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان قزوین، افزود: بر اثر شیوع کرونا، جامعه در شرایط بحرانی قرار گرفت و متاسفانه اعمال محدودیت ها بیشترین آسیب اقتصادی را برای مشاغل آزاد به همراه داشت.

وی افزود: با توجه به این موضوع، در نشست کشوری ستاد کرونا مقرر شده است که بانک ها در 10 روز آینده از هر گونه اقدام برای برگشت زدن چک ها خودداری کنند.

حبیبی با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی بازنشستگان بالای 65 سال در استان قزوین آغاز شده است، گفت: اطلاعات بازنشستگان از طریق بیمه به دانشگاه علوم پزشکی داده می شود.

وی ادامه داد: فرهنگیان بالای 65 سال از طریق درمانگاه فرهنگیان، والدین شهدا در درمانگاه بنیاد شهید، سالمندان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در درمانگاه های این سازمان، سالمندان نظامی در درمانگاه لشکر 16 زرهی، سالمندان تحت پوشش سپاه در درمانگاه های این نهاد و بقیه افراد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی واکسینه می شوند.

حبیبی با اشاره به محدودیت های وضع شده، گفت: پس از شب های قدر، تردد شبانه خودروها از ساعت 22 به ساعت 21 تغییر خواهد کرد و پلیس راهور با قاطعیت هرچه تمام تر با متخلفان برخورد می کند و هر خودرویی که دوبار تخلف شبانه داشته باشد، باید به پارکینگ منتقل شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، با بیان اینکه تجمع بالای هشت نفر در هر محیط سرپوشیده ای خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا است، شرح داد: بر اساس گزارش های ارسال شده به ستاد مقابله با کرونا، مطب های پزشکی در زمره شلوغ ترین اماکن قزوین هستند که لازم است شبکه بهداشت نظارت بیشتری به مطب های پزشکی داشته باشد و با پزشک متخلف برابر با سایر صنوف برخورد کند و در صورت تکرار مطب را پلمب نماید.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: از 30 فروردین ماه سال جاری تا پنج اردیبهشت بیش از پنج هزار و 681 بازدید توسط شبکه بهداشت از اصناف صورت گرفته است که 385 مورد از اصناف متخلف پلمب شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اصناف و کسبه قزوین نگران چک های سررسید شده خود نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصناف و کسبه قزوین نگران چک های سررسید شده خود نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید