اخبار اقتصادی

شکایت های سفر را کجا ببریم؟

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سامانه تلفنی 09629 را برای ارائه اطلاعات درباره خدمات سفر و دریافت شکایت ها گفت.

1 فروردین 1403

افت قابل توجه قیمت میوه در بازار

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به شرایط مساعد فراوری و عرضه، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

1 تیر 1402

لیست تازه قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

لیست قیمت نو محصولات ایران خودرو برای اجرا از اول تیرماه 1402 از سوی این شرکت منتشر شد.

24 خرداد 1402

پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین

تابه حال به این فکر نموده اید که مکان های متروکه جهان علاوه بر ترس و دلهره، می توانند چهره ای بسیار زیبا و دوست داشتنی نیز داشته باشند؟ گاهی خاله از سکنه شدن جایی به معنای تازه رونق گرفتن آن منطقه است. با هواتوان زیباترین متروکه چین آشنا شوید.

31 اردیبهشت 1402

مدیرعامل تازه توییتر کیست و چه سوابقی دارد؟

کاربران ماه ها پیش در یک نظرسنجی از ایلان ماسک خواستند تا از صندلی مدیرعاملی توییتر بلند گردد. او حالا همان طور که وعده داده بود، بالاخره جایگزین خود را پیدا نموده است. خانم لیندا یاکارینو با دهه ها سابقه فعالیت در زمینه رسانه، تفریح و تبلیغات به زودی...

23 اردیبهشت 1402

کاش کار شما نباشد!

خبرنگاران: به گفته استاندار مازندران، در تعطیلات نوروز 1402 حدود 20 میلیون مسافر وارد این استان شدند که علی رغم رونق مالی، خسارت هایی را نیز به محیط زیست منطقه وارد نموده است.

16 فروردین 1402

علت دیرکرد در پرداخت حقوق معلمان اعلام شد

سازمان برنامه و بودجه در باره دیرکرد در پرداخت حقوق شب عید معلمان خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت نشدن آیین نامه اجرایی رتبه بندی و عبور هزینه ها از سقف قانونی، حل مشکل احتیاج به اصلاح قانون داشت.

9 فروردین 1402

بلیط اکونومی هواپیما چه فرقی با سایر بلیط ها دارد؟

شما هم جزو کسانی هستید که برای مسافرت های تفریحی و کاری خود، سفر هوایی را ترجیح می دهید؟ سفر هوایی امکان این را به شما می دهد تا بتوانید زمان بیشتری را در جاذبه های گردشگری شهر مقصد خود سپری کنید.

21 اسفند 1401

صبحانه ای شاهانه برای یک آدینه دلپذیر

تحقیقات نشان داده کسانی که صبحانه می خورند بیشتر از کسانی که از خوردن آن سر باز می زنند در وزن ایده آل خود می مانند و دچار اضافه وزن نمی شوند.

11 اسفند 1401

ببینید ، معرفی کوچک ترین هدست VR دنیا ، سبک و با کیفیت

شرکت بیگ اسکرین هدست واقعیت مجازی خود را که تنها 127 گرم وزن دارد و از آن با عنوان کوچک ترین VR جهان نام برده شده است، معرفی کرد.

26 بهمن 1401

برگزاری کارگاه آموزشی پرنده نگری در مازندران

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست رسیده، برگزاری کارگاه آموزشی پرنده نگری در مازندران صورت می گیرد.

30 دی 1401

بیانیه مشترک مصر و عربستان علیه ایران

عربستان سعودی و مصر امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مدعی شدندکه هر گونه کوشش های منطقه ای برای آنچه آن را مداخله در امور داخلی کشور های عربی می نامند، رد می نمایند.

25 دی 1401

آیا تیک تاک از روزنامه نگاران آمریکایی جاسوسی می کرد؟

شرکت مادر تیک تاک خاطرنشان کرد که به وسیله ایمیل هایی از روزنامه نگاران آمریکایی جاسوسی نموده است.

12 دی 1401

چرا باید زبان ترکی یاد بگیریم؟

جمهوری ترکیه کشوری با اهمیت ژئوپلیتیکی است که از نظر استراتژیک - از نظر جغرافیایی و فرهنگی - به اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاورمیانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است با طبقه میانه مصرف کننده رو به رشد که با افزایش نفوذ مالی و سیاسی ترکیه،...

23 آذر 1401

مردم سمنان 6.1 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم این استان در امسال 6 میلیارد و 143 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

29 آبان 1401

گردهمایی 180 شرکت دانش بنیان خراسان رضوی به میزبانی آستان قدس رضوی

گردهمایی 180 شرکت دانش بنیان خراسان رضوی به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی با هدف تقویت فضای زیست بوم دانش بنیانی این استان برگزار گردید.

23 مهر 1401

امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

میراث آریا/ براساس اخبار منتشر شده، امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت.

10 مهر 1401

اولویت توزیع سرم با بیمارستان های خوزستان است

معاون غذا و داروی علوم پزشکی اهواز با اشاره به کمبود سرم در خوزستان گفت: اولویت توزیع سرم با بیمارستان های استان است.

5 مهر 1401

تهران نه هویت ایرانی دارد نه اسلامی ، میدان های اصلی مرکز بدون نماد هستند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بر هویت بخشی فضاهای شهری تاکید نمود و گفت که تهران نه هویت مذهبی دارد و نه هویت ایرانی در حالی که باید این دو هویت را با هم داشته باشد.

24 شهریور 1401

مقایسه تایلند شمالی و تایلند جنوبی؛ سفری از شمال تا جنوب تایلند

تایلند شمالی و تایلند جنوبی، دو بهشت رؤیایی و دو دنیای متفاوت و بکر در یک سرزمین هستند. برای بسیاری از گردشگران، تایلند با جزایر پر شور و نشاط و آفتابی و شاد که در منطقه ها جنوبی این سرزمین واقع شده اند شناخته می گردد. اما شمال سرسبز، کهن و پر از رمز و راز...

11 شهریور 1401
تعداد: (244)