خرید تازه یحیی، ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس؟

به گزارش دانلود باران، پرسپولیس در هفته بیستم، نتیجه خوبی گرفت و پیروز شد مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. ترکیب تیم یحیی گل محمدی در این مسابقه اما، بیشتر از هر چیز تحت تاثیر حضور احمد گوهری درون دروازه آن ها بود. بازیکنی که برای اولین بار، برای پرسپولیس به زمین رفت و جای حامد لک را گرفت. لک پس از اشتباه بزرگ هفته گذشته مقابل گل گهر، نیمکت نشین شد و گل محمدی امیدوار بود بتواند با حضور گوهری فرایند گل خوردن تیمش را تمام کند. اولین بازی گوهری با پیراهن پرسپولیس، با وجود کسب پیروزی خاطره زیاد خوبی برای او نساخت. او هم مثل بوژیدار رادوشویچ، نتوانست نمایشی بهتر از لک داشته باشد و کلین شیت کند.

خرید تازه یحیی، ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس؟

حامد لک برای دومین مقطع در این فصل، نیمکت نشینی را تجربه کرد. دور رفت، او دو بازی در ترکیب اصلی قرار نداشت و یکی از این دو بازی، مقابل مس رفسنجان بود. تیمی که لک دور برگشت هم مقابل آن ها به زمین نرفت. در دور رفت، یحیی گل محمدی پس از اولین شکست فصل مقابل آلومینیوم، لک را روی نیمکت فرستاد. در آن مقطع، هنوز لک اشتباهات فاحشی نداشت. تغییر گل محمدی، نتوانست به پرسپولیس شوک وارد کند. آن ها مقابل گل گهر و مس رفسنجان، با نتیجه مشابه 1-1 مساوی کردند و 4 امتیاز از دست دادند. بوژیدار رادوشویچ که در آن دو مسابقه جای لک را گرفته بود، عملکرد خوبی نداشت و رد اشتباهاتش، روی گل مس رفسنجان دیده می شد. همین هم باعث شد لک به دروازه برشود و با وجود چند اشتباه تاثیرگذار مقابل هوادار و پیکان، جایگاهش را حفظ کند. خروج عجیب و گرفتن دو امتیاز از پرسپولیس در سیرجان، سرانجام گل محمدی را مجبور کرد دروازه بان تازه وارد تیمش را درون دروازه قرار دهد.

گوهری هم مثل رادوشویچ، نتوانست منجی دروازه پرسپولیس شود. او مقابل مس رفسنجان، گل خورد و بر اساس آمار متریکا، فقط 2 سیو داشت. خروج های ناپیروز او، چند بار دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و در یک صحنه، سیدجلال جور جاگیری اشتباهش را کشید و دروازه سرخپوشان را نجات داد. در نهایت، گوهری ضعیف ترین امتیاز را بین تمام بازیکنان پرسپولیس گرفت. نمایش نه چندان پیروز او، باعث ئشد پرسپولیسی ها در پیروزی ناکام بمانند، اما آن ها برای دوازدهمین بازی در هفته بیستم، نتوانستند دروازه اش را بسته نگه دارند. 8 کلین شیت قبلی پرسپولیس هم، همگی با حضور لک درون دروازه بودند و این تیم با رادوشویچ و گوهری، همیشه گل خورده است. با این شرایط، شاید گل محمدی از هفته آینده، دوباره به لک اطمینان کند و امیدوار باشد او دیگر بدون اشتباه، از دروازه پرسپولیس محافظت کند. فعلا اوضاع دروازه بانی پرسپولیس در این فصل، خوب نیست و تنها نقطه مشترک دروازه بان های این تیم، اشتباهات تاثیرگذارشان این تیم بوده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "خرید تازه یحیی، ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تازه یحیی، ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید