پیشنهاد عجیب روز؛ سرمربی پیکان روی نیمکت پرسپولیس؟

به گزارش دانلود باران، با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس صحبت از بعضی از مربیان خارجی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس شنیده شد، اما این مذاکرات به نتیجه نرسید تا شاگردان یحیی گل محمد دیروز اولین جلسه تمرینی خود را بدون حضور دستیار اول سرمربی برگزار نمایند.

پیشنهاد عجیب روز؛ سرمربی پیکان روی نیمکت پرسپولیس؟

در چند وقت اخیر صحبت هایی از حضور بعضی از مربیان خارجی در پرسپولیس مطرح شد و حتی نام بعضی از مربیان داخلی هم به میان آمد، اما همچنان توافقی صورت نگرفته تا حالا دوباره یک نام آشنا مطرح گردد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در روز های اخیر مذاکراتی را با مجتبی حسینی سرمربی فعلی تیم پیکان انجام دادند تا او به عنوان دستیار اول یحیی گل محمدی در پرسپولیس مشغول به کار گردد. حسینی در ذوب آهن، نفت تهران و تراکتور سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را داشته و حتی در دوره اولی که گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود او به عنوان یاری اول یحیی در پرسپولیس مشغول به کار بود.

حالا باید دید که مجتبی حسینی که در چند سال اخیر به عنوان سرمربی در لیگ برتر مشغول به کار بوده حاضر است دوباره به عنوان یاری اول مشغول به کار گردد یا اینکه او قید این پیشنهاد را خواهد زد تا همچنان در پیکان بماند

منبع: فرارو

به "پیشنهاد عجیب روز؛ سرمربی پیکان روی نیمکت پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عجیب روز؛ سرمربی پیکان روی نیمکت پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید