خودروی مشکوک به بمب گذاری در اختیار پلیس آگاهی نیشابور نهاده شد

به گزارش دانلود باران، خبرگزاری خبرنگاران-فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور جزئیات ماجرای خودروی مشکوک به بمب گذاری را تشریح کرد.

خودروی مشکوک به بمب گذاری در اختیار پلیس آگاهی نیشابور نهاده شد

به گزارش خبرنگار دانلود باران در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهارکرد: طی تماس های مردمی با پلیس مبنی بر مشکوک بودن یک خودروی سواری زانتیا در مجاورت پمپ بنزین خیام بلافاصله مامورین جهت آنالیز موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حسین دهقان پور اضافه نمود: در آنالیز های صورت گرفته تعیین شد خودروی زانتیا که دارای پلاک غیر بومی بود از ساعت 20 شب گذشته در نزدیکی پمپ بنزین رها شده وکسی تا به امروز مراجعه نکرده است.

وی اعلام کرد: پس از استعلام پلاک خودرو صاحب پلاک در یک استان دیگراعلام کرد ماشین خود را فروخته ام اما پلاک ها نباید روی این خودرو نصب باشد چون این پلاک بر روی خودروی فعلی من نصب ودر حال استفاده است.

سرهنگ دهقانپوریادآورشد: بدلیل پارک خودرو در نزدیکی مخازن سوخت وحساسیت موضوع پلیس به این خودرو مشکوک شد و تیم های چک و خنثی پلیس به همراه نیروهای آتش نشانی و اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور توضیح داد: پس از آنالیز هایی که توسط پلیس صورت گرفت مورد بمب گذاری در این خودرو مشاهد نشد وموضوع منتفی لیکن خودرو جهت آنالیز تحقیقات فنی وتخصصی بیشتردر اختیارکارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی شهرستان نهاده شد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "خودروی مشکوک به بمب گذاری در اختیار پلیس آگاهی نیشابور نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی مشکوک به بمب گذاری در اختیار پلیس آگاهی نیشابور نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید