خودرو

شکایت های سفر را کجا ببریم؟

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سامانه تلفنی 09629 را برای ارائه اطلاعات درباره خدمات سفر و دریافت شکایت ها گفت.

1 فروردین 1403

شرکت سهامی جیپ پس از 67 سال دوباره احیاء شد ، زیر مجموعه نو پارس خودرو

تا ساعاتی دیگر قرار است پس از 67 سال مجدداً نام شرکت سهامی جیپ را در صنعت خودرو ایران مشاهده کنیم. این شرکت که زیر مجموعه تازه پارس خودرو به شمار می رود قرار است به زودی فعالیت خود را در بازار خودرو ایران شروع کند.

18 بهمن 1402

لیست تازه قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

لیست قیمت نو محصولات ایران خودرو برای اجرا از اول تیرماه 1402 از سوی این شرکت منتشر شد.

24 خرداد 1402

خوش مصرف های تهرانی منتظر پاداش باشند

با تصویب نامه هیئت وزیران به منظور ایجاد امکان اعمال مشوق های مدیریت مصرف، مشترکان خانگی که مصرف آب آنها در حد الگوی مصرف و پایین تر از آن هست، پاداش می گیرند.

10 اردیبهشت 1402

خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد

اتوشو شانگ های که از مهم ترین نمایشگاه های خودرویی در جهان به شمار میرود، برای چینی ها مکانی مناسب برای به رخ کشیدن پیشرفت ها و موفقیت هایشان است. خودروساز انگلیسی-چینی ام جی در این نمایشگاه از جدیدترین خودروی کوپه خود رونمایی نموده است.

1 اردیبهشت 1402

عکس، رد دندان موجودی وحشی با خزهای سیاه بر این گیاه در حال انقراض!

زیست شناسان ژاپنی تصاویری از یک خرگوش در معرض انقراض را ثبت نموده اند که در حال جویدن گیاه Balanophora yuwanensis(از خانواده بلوط دارها) است. این تصاویر نشان می دهند که احتمالا این خرگوش مهم ترین عامل پخش کننده بذر این گیاه باشد.

16 بهمن 1401

برگزاری کارگاه آموزشی پرنده نگری در مازندران

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست رسیده، برگزاری کارگاه آموزشی پرنده نگری در مازندران صورت می گیرد.

30 دی 1401

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت آنتالیا

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورتهتل 5ستاره لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Limak Lara de Luxe Hotel & Resort) در منطقه ساحلی لارای آنتالیا قرار گرفته است و با امکانات و خدماتی که برای آسایش، راحتی و سرگرمی مسافرین در نظر گرفته 24 ساعته پذیرای آنها است. از برترین خدماتی که...

18 آذر 1401

دیگنیتی پرستیژ قوی ترین کراس اوور چینی بازار ایران ، پرقدرت تنها روی کاغذ

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور با اینکه روی کاغذ خودرو قوی در بازار ایران محسوب می شود اما به دلیل وزن بالا و همچنین عملکرد در شرایط و بنزین ایران همچنان خودرو مبهمی است.

7 آذر 1401

همه مسیرهای البرز باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: علی رغم بارش برف و باران در جاده کرج-چالوس و شهرستان طالقان تمام مسیرهای منتهی به این محور ها باز است.

26 آبان 1401

همایش دوچرخه سواری همگانی در سمنان

همایش دوچرخه سواری همگانی در محله میرمحمدخانی سمنان برگزار گشت

12 آبان 1401

واژگونی 3 خودرو در خوزستان ده کشته و مصدوم بر جای گذاشت

بر اثر سه حادثه واژگونی در محور های خوزستان یک نفر کشته و 9 نفر دیگر مصدوم شدند.

31 شهریور 1401

اقامتگاه بوم گردی کبیرکوه

خانه ای دارد در میان لرستان و ایلام، به موازات زاگرس. پسرانش در ارتفاعات بلند و کوهستان های شرقی روزگار می گذرانند و دخترانش در دشت های گرمسیری غربی. سمند و اناران و ریواسان و سبزخانی و پونه و زرین. در فصل سرد یک سر لباس هایی از برف سفید بر تن می نماید و...

27 شهریور 1401

آبشار لونک استان گیلان؛ باشکوه در تابستان و منجمد در زمستان

تهران (پانا) - آبشارها یکی از جاذبه های طبیعی جهان هستی هستند. در قسمت شمالی ایران نیز آبشار های کوچک و بزرگی دیده می شود که هر کدام از چشم انداز و زیبایی های خاصی برخوردار هستند.

10 شهریور 1401

سقوط مرگبار درخت روی پراید در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مرد حدوداً 35 ساله بر اثر تصادف پراید با درخت و سقوط درخت بر روی خودرو در خیابان آتشگاه اصفهان جان خود را از دست داد.

16 مرداد 1401

عوارض آزادراه های کشور گران شد

بنابر اعلام مدیر کل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور عوارض آزادراه های کشور گران شد. جدول تازه نرخ عوارض را در ادامه بخوانید.

15 مرداد 1401

خطرناک ترین پل های دنیا کدامند؟ 32 پل ترسناک دنیا را بشناسید

پل از برترین اختراعات معماری در تاریخ بشر محسوب می گردد که موجب دسترسی به نقاط دور از دسترس یا صعب العبور یا کوتاه شدن جهتها می گردد؛ ولی برخی از این پل ها به مقدار ای قدیمی و فرسوده شده یا چنان بلند یا ترسناک هستند که بسیاری جرئت عبور از آنها را ندارند...

14 مرداد 1401

راهنمای کامل خرید پژو 206

کدام پژو 206 را بخریم؟ احتمالا اگر قصد خرید پژو 206 داشته باشید می دانید که این خودرو تا کنون در 6 تیپ مختلف در کشور ما عرضه شده است که هر یک از این تیپ ها با یک دیگر تفاوت هایی دارند. در این راهنمای خرید پژو 206 قصد داریم تا به معرفی انواع پژو 206 بپردازیم و تیپ...

7 مرداد 1401

مقایسه پژو پارس با سمند و دنا و پژو 405

پژو پارس خودرویی است که در شش نسخه فراوری شده و در محصولات خود نیز از موتورهای TU5، XU7J4P/L4 و XUM استفاده می نماید. حجم موتورهای به کاررفته در این خودرو از 1587 سی سی آغاز می گردد و به 2000 سی سی هم می رسد. در رده قیمتی این خودرو در حوزه سدان های خانوادگی، معمولاً...

7 مرداد 1401

افشای جزئیات نو از طراحی خودرو آینده اپل

اپل تقریباً هشت سال پیش توسعه Apple Car را شروع کرد. این پروژه در این مدت با مسائل زیادی روبرو شده بود. اپل به تازگی اطلاعاتی در مورد طراحی خودروی خود منتشر نموده است.

4 مرداد 1401
تعداد: (91)